15.BİRBİRİMİZİ TANIYALIM ÖNCE!

5.7K 258 46
                                    

Güzel oy ve yorumlarınızı bekliyorum☘️🤍 Keyifli okumalar dilerim🤍☘️

Saat 00.49 keyifli okumalar dilerim hepinize☘️🤍

-İnstangram grubuna katılmak isteyenler @marstanbiryazar_ Instagram hesabına yazsın alıyorum🤍☘️
.
.
.
.
"Siktir, elzem daha çok küçüksün bunu daha sonra konuşalım olur mu? Hem daha reşit bile değilsin. Reşit olmadığın sürece sana dokunamam!"

"Neden, istemiyor musun yoksa beni?"

"Güzelim, şu yaşadığım süre boyunca istediğim arzuladığım tek kadınsın ama reşit değilsin ve beni tanımıyorsun önce beni tanı sev sonra bedenlerimiz girer devreye. Seni istiyorum ama cinsellik ile değil. Bırakalım önce ruhlarımız sevişsin biz sonra sevişsekte olur"

"Ama neden ben zaten bakire bile değilim birlikte olabiliriz"

"Biliyormusun elzem. Bakire olup olman umurumda değil. İstersen 3 kişi ile evlenip boşanmış ol şu yaşında. Ben gene sen reşit olmadan önce sana dokunamam"

" Peki Asaf ağa, o zaman birbirimizi tanıyalım"

"Nasıl olacak o?"Asaf ağa tek kaşını kaldırdı.

"Birbirimize soru soralım"

"Tamam" ikiside yatakta karşılıklı oturmaya başladı.

"İlk ben soracağım asaf ağa"

"Soruya geçmeden önce bir şey diyeceğim. Ağa ekleme Asaf de ama ağa deme"

"Peki, soruya geçiyorum. Hımm en sevdiğin renk nedir?"

"Saçlarının kızıllığı gözlerinin yeşili zeytin gözlüm"

"Ama bu bir cevap değil"

"Nasıl değil en sevdiğim renkleri kendine toplamışsın sonra bu cevap değil de oldu" elzem kıkırdamaya başladı.

"Peki, peki sıra sende sor"

"Hım senin en sevdiğin yemek ne?"

"Bilmem en sevdiğim yemek yok hepsini severim be-"

"En sevdiğin yemek bamya, et fazla sevmiyorsun, en sevdiğin renk siyah çünkü oğlun siyah gözlü. En sevdiğin ders tarih. En sevdiğin hayvan tavşan ve kelebek, yapmayı en sevdiğin şey elbise dikmek. Her türden elbisen var.

Küçük şeylerle mutlu oluyorsun. Muhtemelen seninle şehire gideceğimiz zaman büyük restoranta gitsek beğenmezsin, ama küçük bir esnafda çok mutlu olursun daha tat alırsın. Biri seni üzdüğünde yada yalan söylediğinde ona aşırı ter solursun.

Kısacası sen mükemmelsin elzem"

"Nasıl,nasıl herşeyi bu şekilde bildin ben bile kendi hakkımda ki şeyleri bu kadar bilmezken nasıl bildin?" Elzemin sesi çok içeriyordu. Şu 2 buçuğa yakın bir zamanda nasıl da çok şaşırmıştı.

Sevgi görmeden büyüyen bireyler ve çocuklar sevgiyi tanıyamaz, tanımlayamaz ve anlayamaz.

Elzem sevgi görmeden büyümesine rağmen Asaf ağada sevgiyi görmüş,tanımış tanımlamış gibi hissediyordu.

"Elzem şu 2 ay'da ben senin içini bile gördüm"

"Neden?"

"Sevdalıyım elzem sana. Anlatamam ama yaşatırım"

ElzemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin