Güzel oy ve yorumlarınızı bekliyorum🤍☘️ Keyifli okumalar dilerim 🤍☘️💞
Bölüm'e başlamadan önce bir kitap önerisi yapmak istiyorum. Sevgili arkadaşım Büşra kitap yazıyor ve çok mükemmel bir kitap mutlaka okumanızı öneririm.
Kitap; Kalpteki acı
Yazar;büşraberksoyOkuyup yorum atmayı unutmayın lütfen. Hepinizi çok seviyorum keyifli okumalar dilerim 🤍☘️
.
.
.
.
.
"Elzem kim bu adam?" Hepsi salona oturmuş gelen adama bakıyordu."Asıl sen kimsin?"
"Sen sus elzemime sordum ben sana değil"
"Kimsin lan sen elzem'im diyorsun lan hayırdır sen"
"Asıl sen kimsin pezevenk geldin sözlüme güzelim diyorsun lavuk"
"Ben yavuklusuyum asıl sen kimsin pezevenk" Asaf ağa duyduğu şey ile güldü. Ardından gelen adama kafayı bastı.
"AAAAAAA" elzem ve Zozon hanımın bağırtısı ile Asaf ağa elleri adamın yakasında elzeme döndü.
"Elzem'im ne saçmalıyor lan bu"
"Asaf, Asaf ağa bırak bırak adamı yalvarırım bırak"
"Elzem kim bu adamm onu söyle gebertmeden çabuk!"
"Ağabeyim o benim ağabeyim!" Asaf anında ellerini çekti.
"Ne? Nasıl ulan"
"Sana, sana bunu fena ödeteceğim ağa bozuntusu" diyip yerden kalktı
"Ağabey iyimisin" elzem endişeli gözlerle ağabeyine bakıyordu.
"İyiyim güzelim, iyiyim yavrum hadi gidiyoruz"
"Pardon, nereye!?"
"Bacımı alıp gidiyorum belli ben yokken bir şeyler yaşanmış daha yeni haberim oldu bacımıda alıp gideceğim"
"Ağabey"
"Elzem sus"
"Ağabey ben gelemem"
"Zorla mı tutuyor seni elzem yemin ederim bir şey yapamaz sana"
"Ağabey ben bir daha onu yüz üstü bırakamam, bırakmam ona bir daha böyle bir şeyi yaşatamam"
"O ne demek elzem zorla mı tutuluyor söyle ağabeyin var korurum seni"
"Yıllar önce bacın evlenirken neredeydi o zaman ağabey değilmiydin sen!?"
"Ulan pezevenk sen sus yıllardır yoktum ben gittiğimde elzem daha 11de idi. Ayrıca sana hesap mı verecem lan"
"Sözlümü alamazsın bende!"
"Yeter, yeter kesin ikinizde adam akıllı konuşalım, aynı yaştasınız ama sizden zekiyim" elzem salonda yerine otururken ikiside birbirine bakıp karşılıkkı oturdu.
"Elzem'im yavrum bacım baştan anlat hele bir sen olayları"
"Ağabey belli anam babam anlatmış biliyorsun. Sen, sen anlat birden geldin neredeydin şok üstüne şok yaşıyorum daha yaşadığını sindiremedim şu olanlara bak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem
Historical FictionBu kitapta yaş farkı çok fazladır. Reşit olmayanların okumalarını önerilmez Bir dönem kurgusudur💫 Kitap kapağı; oxxxll1y' a aittir teşekkürler🎀✨