'Stand බහින්න ඉක්මන් කරන්න ඉක්මන් කරන්න"
කොන්දොස්තර එහෙම කෑ ගහන සද්දෙට මගේ සුම්දර මනෝපාර සාර්ථක ලෙස කෑලි වසයෙන් කැඩී බිඳී පොඩි වෙලා චොර වෙලා ගියා.
ඊටපස්සෙ මම බස් එකෙන් බැහැලා අපේ ගමේ පාර දිගේ ඇවිදගන ගියා.දැන් රෑ වෙලා නිසා ගම හරි ලස්සනයි.දවල් වෙලාවට වගේ නෙවේ හරිම සීතලයි.මම හරි ආසයි හුලඟයි සීතලයි හද එලියයි,පුංචි පුංචි කනාමැදිරියි එලියි එක්ක මගෙ ඉස්සරහා තියන මේ ලස්සන වීව් එකට.මේ වෙලාවට මට මතක් වෙනවා චූටි කාලෙ දුක හිතුනාම මගෙම හිත ඇතුලේ මම හදාගන්න පුංචි හීන ලෝක ගැන.ඒවත් හරියට මේ විදියමයි.හරිම නිශ්ශබ්දයි ඒ උනාට ඒක මූසල නිහඬ බවක් නෙවේ ලස්සන හැඟීම් ගොඩක් පිරිච්ච නිහඩකමක්.මේ විදියට තමා මට එරෝන් අයියාවත් දැනෙන්නෙ.
මේ වෙලාවෙ එයා මාත් එක්ක හිටියා නම් මේ හැමතැනම තියන ලස්සන ගැන අනිවාරෙන් මම ඔහේ කියවයි.එයා කැමති උනත් අකමැති උනත් එයාට මේ හැමදේම ලස්සන දකින්න බල කරයි.බල කරන්න ඕනෙත් නෑ එයා කොහොමත් හරි උවමනාවෙන් මාව අහන් ඉදියි. ඒ අහන් ඉන්න නිසාමද කොහෙද පලවෙනි වතාවට මාව මම විදියටම දකින එකම මනුස්සයා එයා වෙලා තියෙන්නෙ.
අනේ ඒ උනාට මම තරහයි ඔය දාම ගාතකයා එක්ක.අද එන්න තිබ්බනෙ.කතා කරන්නෙ නෑ මම දවස් දෙක තුනක් යනකම්.නෑ එක්කො කතා නොකර ඉන්න අමාරුයි අප්පා එයා එක්ක.ඒ නිසා තරහින් වගේ කතා කරන්න ඕනෙ.කොහොමද මම දැන් තරහින් වගේ කතා කරන්නෙ.අහ් පැය දෙකක් විතර යනකම් යවන හැම මැසේජ් එකකම අගට රවන ඉමොජියක්(😒) දාන්න ඕනෙ.එතකොට එයාට දැනෙයි අද මිස්ටර් යෙනෝන් කෝපාවිෂ්ඨ වෙලා ඉන්නෙ කියලා.ඉතිං එයා මට බය වෙයිත.හැබැයි එහෙම උනොත් මම පට්ට වැඩ්ඩෙක් ඈ.සීරියල් කිලර් කෙනෙක් බය වෙනකම් රවන්න පුලුවන් කියන්නෙ ඒකත් ලොකු හැකියාවක් ඈ.අම්මා ආඩම්බර වෙන්න ඕනෙ පුංචි පුතා ගැන.
one day I'm gonna fly away
One day when heaven calls my name
I lay down I close my eyes at night
I can see morning light937367282 වෙනි වතාවටත් බාහිර බලවේගයක් මගේ මනෝපාර කෑවා.ඒ පාර නම් මගෙ ෆෝන් එක රින්ග් උනේ.කව්ද මේ වෙලාවේඒඒඒ......
"Amma💗"
අම්මටහුඩු ශුඩු නෝනානෙ.
"හෙලෝව්ව්ව් බේබීඊඊඊ"
YOU ARE READING
🖤𝗠𝘆 𝗣𝗲𝗼𝗻𝘆🖤
Non-Fictionඉස්සර කලුපාට කියන්නෙ රෑ උන වෙලාවට හැමතැනම තියන දුශ්ට පාටක් කියලා හිතන් හිටිය මට, එයා කියලා දුන්නා කලුපාට කියන්නෙ මේ ලෝකෙ තියන හැම ලස්සන පාටක්ම හංගගන ඉන්න තනිපාටක් කියලා.කලුපාටත් හරියට එයා වගේ.ලස්සන හැමදෙම ලග තියාගන හරි නපුරුයි වගේ ලෝකෙට පේන්නගන ඉන්න...