9 කොටස

418 43 9
                                    

ඊටපස්සෙ පහුවදා විහඟයි මායි උන්ගෙ තාත්තාත් එක්ක කොලඹ ගියා.විහඟයි මායි දෙන්නම ඉන්ටවිව් එකෙන් පාස් වෙලා ඒ ඩිග්‍රි එක කරන්න සිලෙක්ට් උනා.ඊටපස්සෙ හරියටම සතියකින් ෆස්ට් සෙමෙස්ටර් එක පටන් ගන්නවා කියලා එහෙන් අපිට ඉන්ෆෝම් කරා.

අපේ අම්මලායි විහඟලාගෙ අම්මලායි කතාඋනා පටන් ගන්න දවස් තුනකට විතර කලින් ඌවයි මාවයි බෝඩිමක් හොයලා නතර කරන්න.

ඉතිං අද තමා අපි එහෙ යන දවස.මම ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට බෝඩිම් වෙන්න යන්නේ.විහඟයාත් එහෙමයි. හැබැයි මට වඩා ඌ ගෙදරින් පිට ඉදලා තියනවා.මම ඉතිං අම්මව දාලා කොහෙවත් යන්න කැමති නෑනෙ.ඒත් දැන් හිත හදාගන මට ගියහැකි. තව සතියකින් අයියා ගෙදර එනවා මොකද දැන් ඌගේ ට්‍රේනින් පීරියඩ් එක පටන් ගන්න යන්නේ.ඒකත් හොදයි එක අතකට.

"චූටීඊ...............බාතෲම් එකෙන් ඉක්මනට එන්න ලමයෝ.හැමදාම කියනවා ගමනක් යන්න ලෑස්ති උනාම ඕක ඇතුලට වෙලා කෑ ගහා ගහා ඉන්නෙ නැතුව ඉක්මනට එන්න කියලා"

ඔය කිව්වෙ ඉතිං හරී........ම ආදරනීය කතාවක්.ඉස්මයිල් ඉන් පේන් අඩාගන වැටීගන ගිනිකාගන සැරටම.ඇයි යකෝ මේ මිනිස්සුන්ට තේරෙන්නෙ නැත්තේ ඇහැට සබන් යවාගන,ඒකත් ඉවසගන,හරි අමාරුවෙන් ස්වර අල්ල අල්ල මම මේ සින්දුව කියන විත්තිය.මට ඕනෙ මම ගියාමත් බාතෲම් එක ඇතුලේ දවස් දෙක තුනක් විතර යනකම් දෝංකාර දෙන විදියට මගේ හඩ ගබඩා කරලා යන්න.ඒකයි නොදැනීම හරි හඩ උච්ච වෙන්න ඇත්තේ.ඊරිසියාකාරයන්ට ඒක කෑ ගැහිල්ලක් උනා කියලා මම මොනා කරන්නද හුම්.බාතෲම් එකෙන් එලියට ගිහින් ඇදුමක් දාගන්නකම් අම්මා එක්ක තරහා වෙලා ඉන්න ඕනෙ.ඇයි යකොව්.එහෙම අපහාස කරන්න දෙන්න බෑ අම්මාට උනත් .

මම බාතෲම් එකෙන් එලියට ආවා.අනේ මගේ සුවහසක් ලේන් ජනතාවගෙන් තුන් දෙනෙක් පෙම්කෙලමින් මම කුරුලු ලෑල්ලට දැම්ම කොමඩු කෑල්ලක් කනවා.

අහෝ උදේට මම ඉතුරු කරන පලතුරු කන්න එන මගෙ රට වැසි ලේන්,ගිරා,කපුටු ජනතාවනි, මේ තිරිසන් අදිරාජ්‍යාට සමාව දෙනු මැනවි.මා හට කොලබ රටට යාමට වී ඇති බැවින්, ඔබලාගෙ පාලනය මා "අපේ අයියා" නම් මහල්ලාට ලබාදෙමි.ඔහු සමඟ සමගියෙන්,සතුටින් ජීවත් වෙනු මැනවි.එමෙන්ම කපුටු,ගිරා ජනතාවට මම කියන්න කැමතියි, ඉදලා හිටලා ඔහුගේ ශරීරයට වර්චස් පිඩක් හෙලුවාට මගේ කිසිදු අමනාපයක් නැති බව.එසේ නම් ඉස්තූතියි .ඉතින් එබැවින් නවතිමි.හදින් පිටමං නොකරමි.

🖤𝗠𝘆 𝗣𝗲𝗼𝗻𝘆🖤Where stories live. Discover now