"Meg láttalak akkor és elvesztettem az eszemet"
Röviden az életem:
Horvát Fanni vagyok. 19 éves . A szüleim meghaltak mikor 14 voltam ezáltal ki kerültem Amerikába a nagy szüleimhez akiket nagyon szeretek de vissza húzott a szívem Magyarországra szóval 18 évesen vissza költöztem egyedül. Bérlek egy kis garzon lakást ami nem a kedvencem de nem engedhetek meg magamnak többet. Van egy barátnőm Laura akivel egyetemen ismerkedtem meg azóta vele nagyon jóba vagyunk. Egyetemre járok. Életem pörgős része akkor kezdődött mikor Lau rá vett hogy menjünk el egy OTL koncertre.Csinálom a sminkem amit nem szeretek túlzásba vinni. Csak egy kis szempilla spirál szájfény és a szemöldököm. Laurára néztem aki már alapozik. Lau maga a tökély. Nem láttam még nála szebb lányt. Ki vasaltam eleve egyenes hajam mert a vége sose úgy áll ahogy szeretném. Laurának göndör haja van amiért nagyon is irigylem de ő nem szereti. Fel vett egy fekete legings gatyát és egy rózsaszín V nyakú haspólót. Én mivel nem nagyon szeretem a testem pedig azt mondják gyönyörű alakom van ezért fel vettem egy baggy jeanst és egy nagy piros pólót a fejem tetejére pedig egy szintén piros Nike baseball sapkát helyeztem. Amiért nem szeretem a testem az azért van mert mikor a szüleim meg haltak nagyon rosszul viseltem és nem ettem. A szervezetek átállt ezért nem nagyon enged be táplálékot. Nem mondom hogy kis mellem van de nem is mondanám nagynak. Popsimmal meg vagyok elégedve mert arra sokat is edzettem meg az előtt se volt kicsi.
Mikor végeztem alapoztunk egy kicsit és már hívtuk is a taxit. Mivel le szoktam a cigiről és már nem is iszok sokat bulikba ezért én töltöm be a felügyelő szerepet. Meg érkeztünk és Lau olcsón tudott szerezni VIP jegyet szóval mentünk is a backstagebe le vetődtünk egy kanapéra és Lau már ment is inni valamit. Én addig nézegettem az instám. Nem nagyon értem hogy kerültem ide mivel nem is szoktam magyar zenét hallgatni inkább külföldi előadókat pl: Eminem, Central Cee meg ilyenek .A színpadra fel ment valami Grasa szóval meg néztem az instáját és amúgy volt egy két zene ami tetszett is. Vissza jött Lau és nézett.
Lau: Na milyen ugye hogy nem is olyan rossz?
Fanni:Jó tényleg nem valami szarLau rá gyújtott én meg csak néztem. Annyira kívántam már egy kis nikotint de tudtam hogy nincs rá szükségem és csak vissza esek a régi állapotomba.
Lau: Kérsz?
Fanni: Nem szeretnék csak egy kicsit kívánom
Lau: Egy slukk az egész
Fanni: Abból nem egy lesz
Lau: Te tudodEl kezdtem nézelődni és meg láttam egy csapat fiút. Nagyon ismerős volt közölük egy srác. Úgy nézett ki mint a régi legjobb barátom Marci. Ő is meg látott engem. Láttam hogy meg lepődött majd fel állt. Én is fel álltam majd oda futottam és a nyakába ugrottam. Megpörgetett majd letett.
Marci: Uramisten Fanni? El se hiszem geci milyen rég találkoztunk.
Fanni: Nem tudom de istenem nagyon hiányoztál.
Egy srác a csapatból oda szól Marcinak
-Mivan Marci új csaj?
Fanni: Anyádnak van új csaja
Mindenki el kezdett "huuuuzni" csak egy csávó nem aki csak ült és nézett rám mosolyogva. Látta hogy nézem szóval el kapta a fejét. Egy kicsit elmosolyodtam.
Marci: Hallod Fanni üljetek a barátnőddel oda hozzánk
Fanni: Nem zavarunk?
Marci: Te sose zavarsz ezt tudod te is
YOU ARE READING
Smash Ekhoe ff.
RomanceMinden akkor kezdődött mikor Fanni a barátnőjével Laurával elment egy OTL koncertre és találkozott régi legjobb barátjával Marcival. A lánynak ezután pörgőssé vált az élete és talán rá is talál az igazira?