"Tegyél amit akarsz tegyél amit kell"
Az alvásom telefoncsörgés zavarta meg. Drága barátnőm Laura hív.
Lau: Szép napot szívem ma megyünk bulizni-jelentette ki
Fanni: Neked is jó reggelt!
Lau: Reggelt? Fanni fél három van!
Rá néztem a telefonomon az órára és tényleg annyit mutatott. Andris el kezdett mellettem mocorogni szóval inkább el hagytam a szobát és be mentem a fürdőbe ahol szerencsére nem nyitottam rá senkire.
Fanni: Amúgy imádom, hogy ilyen határozott vagy és te ezt így el döntötted.
Lau: Tudom, hogy szeretsz
Fanni:Gyere ma át! Vagyis várj mikor lesz a buli?
Lau: Este kilenckor kezdődik
Fanni: Gyere fél hétre
Lau: Okés csók
Fanni: Puszi
Úgy voltam vele ha már bent vagyok a fürdőbe akkor le fürdök. Gyorsan le tusoltam csak nem volt bent a ruhám ezért csak magamra terítettem a törölközőt.
Gyorsan meg csináltam a reggeli rutinom és fel kötöttem szoros copfba a hajam.Megyek ki a fürdőböl és meg hallok egy köhintést. Hátra nézek és Marcival találtam szembe magam.
Marci: Tudod Fanni én már minden hogy láttalak de rajtam kívül még vagy 5-6 fiú van itt és nem hinném hogy nem indítaná be valamelyiket ez a látvány szóval gyorsan vegyél fel valamit.- én csak meg forgattam a szemem.
Be dugtam a fejem a szobámba, hogy meg nézzem fent van-e Andris de szerencsére nem volt szóval gyorsan oda mentem a ruhás szekrényemhez ki vettem egy fekete melegítő nadrágot és egy fehér nagy pólót. Mikor mentem ki venni egy bugyit meg hallom hogy Andris meg szólal a reggeli rekedtes hangján. Éppen fogtam egy sima fekete bugyit.
Andris: nekem a vörös jobban tetszene rajtad
Vissza nézek a fiókba ahol egy vörös eléggé kivágott csipkés bugyit láttam. Be csaptam a fiókot és fel álltam.
Fanni: Álmodba se
Andris: Akkor nekem jó vagy nélküle is
Meg forgattam a szemem és el mentem a fürdőbe ahol Marci éppen vette a nadrágját fel. Egyáltalán nem vagyunk Marcival egymás előtt szégyenlősek. Be mentem és el kezdtem öltözni.
Fanni: Este megyek buliba
Marci: Igen na és hova?
Fanni: Hát azt én se tudom
Hátat fordítottam Marcinak és tudta a dolgát. Be dugta a melltartómba a pólóm hátulját.
Ki mentem és valami ehető után kutattam. Ma valami egyszerűt csinálok ennek a nagy családnak szóval arra jutottam, hogy csinálok teát és pirítóst.
Tök jól el voltam mikor meg éreztem hogy valaki van mögöttem. Tudtam az illatából hogy ki. Meg fogta a csípőm és lejjebb húzta a nadrágom egészen a csípőm aljához.
Fanni: Andris mit csinálsz?
Andris: Imádom hogy egyből tudod hogy én vagyok az.
Be nyúlt a nadrágomba a két oldalamnál és meg fogta a bugyim két szélét. Feljebb húzta hogy ki látszódjon a nadrágom alól. Annyira be indított és ezt Andris is észre vehette a heves levegő vételtől. Aztán el vált tőlem.
Andris: Azt hittem át veszed a kedvemért
Nem szóltam semmit mert hagytam hogy a testem le nyugodjon
BINABASA MO ANG
Smash Ekhoe ff.
RomanceMinden akkor kezdődött mikor Fanni a barátnőjével Laurával elment egy OTL koncertre és találkozott régi legjobb barátjával Marcival. A lánynak ezután pörgőssé vált az élete és talán rá is talál az igazira?