"Aztán össze esek valahol és találj meg tes"
Laurával már oda értünk a buliba és úgy voltam vele hogy el lazulok és megyek táncolni. El mentem inni és meg nyitottam az instám és meg néztem Gyuris storyát amin látszódott Andris akinek az ölében egy lány ült és láthatóan nagyon élvezték egymás társaságát. Nekem se kellett több ki kértem néhány kör vodkát és le húztam azokat.
Az elején még nem éreztem nagyon a hatását aztán egyre inkább...
Önfeledten táncoltam majd a barátnőm oda jön két palival
Lau: külföldiek nem tudnak magyarul és ez az utolsó napjuk szóval szerintem élvezzük ki hogy nem látjuk őket többet.
Nekem se kellett több be húztam az egyik csávót táncolni. Ittunk, táncoltunk és még többet ittunk.
Meg láttam hogy Laura le kapja a csávóját szóval nekem se kellett több.Nyelvünk táncot járt. Aztán abba hagytam. Nem éreztem helyesnek. Igaz hogy Andris most valószínű valahol megdugja azt a kurvát de én ezt nem tudom meg tenni.
El mentem még inni és a végére annyit ittam hogy hogy azt se tudtam nagyon hogy hol vagyok. Egy csávótól vettem egy doboz cigit amibe valószínű nem csak dohány volt hanem egy kis fű is. Teljesen le szartam hogy leszoktam csak ki mentem hogy el szívjak pár szálat.
Laura el ment a palijával szóval egyedül maradtam.
Arra lettem figyelmes hogy csörög a telefonom. Marci volt az.Marci: Csók Fannika
Fanni: Maaarciii jajj de hiányoztál már.
Marci: Fanni te segg részeg vagy, hol vagy?
Fanni: Nem tudom de le is szarom sétálok valamerre és geci el sem hiszed de olyan jó füves cigit vettem
Marci: Najó Fanni ez nem játék meg nézem lokátoron hogy hol vagy
Rá basztam Marcira a telefont
Aztán csak annyit vettem észre hogy be lezuhanok egy árokba de már annyira részeg voltam hogy ki se tudtam jönni szóval el szunyókáltam.
Andris szemszöge:
Jó volt gyuben bulija voltak jó csajok egyikhez szerencsém is volt szóval el vittem egy gyors körre de úgyse látom többet mert ez is valami utcaszéli kurva volt. Marci hamarabb el jött hogy érte menjen Fanniért.
Mikor haza értem annyit láttam hogy Marci idegesen veszi a cuccát és jön az ajtó felé.
Andris: Mi van Kubak?
Marci:Gyere út közben elmondom
Nem is kellett több el indultam utána. Marci ült be a kocsiba és vezetni akart.
Andris: Marci ittál hogy akarsz így vezetni?
Marci: Andris leszarom ha nem megyek akkor Fanni meg is halhat
Igen befostam. Nem tudom hogy mivan de nagyon be voltam szarva hogy mi lehet Fannival
Andris: El mondanád végre hogy mi a fasz van?
Marci: Fanni a buliba segg részeges itta magát és most nem tudja hol van de nagyon félek Andris mivan ha baja esik? Nem tudom mi lenne nélküle
Andris: Jólvan nyugodj meg meg találjuk.
Marci ide adta a telefonját hogy nézzem a lokátoron hogy merre van.
Mentünk már egy ideje egyszer csak Fanni egy pontban állt és nem mozdult sehova a térképen.
Andris: Marci van egy kis baj!
Marci: Ne bassz fel miaz?
Andris: Nem mozdul sehova
Marci bele húzott hogy minél hamarabb oda érjünk.
Mikor meg érkeztünk nem láttuk hol van de aztán meg találtuk egy árokba.
Marci: Mi a fasz Fanni
Be raktuk a kocsiba én hátra ültem Fannihoz és Marci vezetett.
Fel kelt és rám nézett
Fanni: Van képed ide jönni miután megbasztál valakit.
Nem tudtam mit reagáljak mert vissza rakta a fejét és el aludt.
Haza mentünk le raktuk Fannit aludni aztán mi is el raktuk magunkat másnapra.
Egész éjszaka a szavai jártak a fejemben. Vajon honnan tudja?
VOUS LISEZ
Smash Ekhoe ff.
Roman d'amourMinden akkor kezdődött mikor Fanni a barátnőjével Laurával elment egy OTL koncertre és találkozott régi legjobb barátjával Marcival. A lánynak ezután pörgőssé vált az élete és talán rá is talál az igazira?