Azóta eltelt egy hét sokat beszéltem Andrissal de nem nagyon jártunk össze. De meg beszéltük hogy ma át jön filmezni.
Csengetnek szóval már nyomtam is a gombot hogy fel engedjem.
Andris
: Sziaa FanniFanni: Csók Andris
Megöleltem amit nemhogy ő de még én is furcsálltam.
Andris: És mit nézünk?
Fanni: Amit választasz
Andris: Horror?
Fanni: Fosok tőle
Andris: Nembaj a karjaimba lesz neked hely- nevetett
Vittem popcornt és el indított valami horror filmet.
Az első 10 percbe oda bújtam Andrishoz.
A film felénél már konkrétan Andrison feküdtem .Mikor vége lett a filmnek amit Andris karjaiba néztem végig rá néztem Kupakra aki csak engem bámult miközben még mindig rajta feküdtem.
Egyszer csak egy nagy csapódást hallottunk és meg láttuk a két jó madarat Pogányt és Csoky miközben liveoztak.
Andris: Nem is mondtad hogy át hívtam őket
Fanni: Én se tudtam hogy jönnek
Marci: Jó napot kívánok jöttem a szerelmes párhoz
Miután ezt kimondta a fejünkbe nyomta a telefont és mindenki látott aki nézte az élőt.
Fanni: Na Marci nem vagyok szép-takartam el az arcom Andris csak megcsípte az oldalam
Andris: Ne mondj ilyet
Én ki kászálódtam Andris karjaiból és csak a konyha felé vettem az irányt amíg a fiúk folytatták a liveot
Én el kezdtem görgetni a tiktokot és meg láttam a videót ahol Andris van és a backstage felé mutat egy szívet ahol én látszódok miközben vissza mutatom. Ezt nagyon gyorsan át küldtem Andrisnak is.
Andris: Szerintem ez aranyos-fordult hátra
Fanni: Hát jó de kurvára nem akarok azon a néven futni hogy a lány aki el veszi előlünk Ekhoet a férjemet.
Andris csak nevetett
Andris: Aranyos vagy mikor morcos vagy-mosolygott
Elpirultam
Ez egy kis rövid rész lett de puszillak titeket.
KAMU SEDANG MEMBACA
Smash Ekhoe ff.
RomansaMinden akkor kezdődött mikor Fanni a barátnőjével Laurával elment egy OTL koncertre és találkozott régi legjobb barátjával Marcival. A lánynak ezután pörgőssé vált az élete és talán rá is talál az igazira?