"Zárt ajtón keresztül csúszott be a zaza szaga"
Fanni szemszöge:
Reggel arra keltem hogy Laura áll mellettem hogy neki haza kéne menni.
Nem sokkal kijelentése után el is ment. Egy bugyiba és egy pólóba voltam ami nem nagyon takarta el az egész fenekem. El kezdtem reggelit csinálni majd annyit hallok hogy kopognak.
Fanni: Ki az?
Marci: Csá Fanni csak én vagyok
Fanni: Gyere nyitva van
Nem izgatott hogy egy bugyiba vagyok mert már látott Marci rosszabb helyzetbe is de mikor meg fordultam elém tárult hogy nem egyedül van.
Fanni: Bazdmeg Marci nem azt mondtad hogy csak te vagy?
Marci: Jó úgy voltam vele hozok egy kis meglepetést nem gondoltam volna hogy így vagy
Fanni: Na akkor gyertek ide és csináljátok a kaját én meg addig fel öltözök
El mentem felöltözni egy szürke Nike melegítőszettet vettem fel és mire ki mentem a srácok már nagyba élőztek és csinálták a kaját.
Andris: Na itt van Fanni
-Ez az a csaj akit tegnap vitt Ekhoe?
Fanni: Micsoda?
Marci: Tegnap Grasa élőzött és ide adta a telefont de nyugi téged nem mutattalak csak Andrist
Fanni: Ajánlom is mert másképp meghalsz
El se hittem amit látok én csak ülök a konyhapulton és fogom Marci telefonját Akik éppen főznek. Addig olvastam a chatet
-Fanni az kivel van együtt?
Marci: senkivel csak barát
Oda adtam Marcinak a tekefont mert segíteni akartam Andrisnak mert nem bírta a paradicsomot felvágni. Be álltam Andris elé ő pedig mögöttem állt. Volt köztünk majdnem két fej távolság szóval simán átlátott felettem. Meg fogtam a két kezét ami úgy mondva körül ölelt és mintha egy 5 évesnek tanítanám úgy vágtuk fel a paradicsomokat.
Marci: Nézzétek a szerelmeseket
Én csak bele mosolyogtam a kamerába és Andris is ezt tette. Marci Andris telefonjával csinált rólunk egy képet.
Marci: Halljátok chat képzeljétek az OTLes Bandával ki találtuk hogy csinálunk úgy mondva egy smap oldalt ahol az ilyen vicces pillanatokat örökítjük meg szóval kövessétek de ez az oldal privát lesz szóval csak azoknak az embereknek engedjük hogy kövessék akik küldenek egy képet bármelyik OTLes tag koncertjéről.
Andris: És mivel úgy gondoltuk hogy elég sok képen szerepelni fog Fanni ezért neki is meg adjuk a kódot hogy be jelentkezzen.
Fanni: Úristen fiuk köszönöm szépen -majd be mentem a szóbámba hogy ki hozzam a telóm
Andris szemszöge:
-Fanni a barátnőd Andris?
Andris: még nem
Marci: na ha be tudod Fannit fűzni le térdelek előtted. Nem adja könnyen magát. Kurva sok palit offolt már.
Andris: Engem nem fog
Marci: Remélem tudod hogy ő nem olyan lány hogy meg húzod és ott hagyom
Andris: Tudom Kubak de nekem esküszöm tetszik!
YOU ARE READING
Smash Ekhoe ff.
RomanceMinden akkor kezdődött mikor Fanni a barátnőjével Laurával elment egy OTL koncertre és találkozott régi legjobb barátjával Marcival. A lánynak ezután pörgőssé vált az élete és talán rá is talál az igazira?