В кімнату зайшов сонний Синмін і побачив те як хлопці лежать в обіймах дивлячись на один одного ледь не стикаючись носами.
- оо, ще одна парочка. доброго ранку
- я тебе вб'ю, от чесно
- йоо, не треба
- і всмислі ЩЕ ОДНА?
- то все таки парочка?- Мінхо кинув на Синміна подушку поки той сміявся і сонно протирав очі.
- в прямому, короче схже що Лікс з Хьонджином тепер разом.
- ЩО?! - Хан ледь не підстрибнув, але Синмін знов зареготав і заспокоївшись спокійно промовив йшовши на кухню:
- я сьогодні будити пішов Хьонджина, а він вже не спав і з Феліксом цілувалися. вам зробити кави?
- та ні не треба.. капець - казав Мінхо дивлячись закохано на Джисона, поки той старався відійти від шока, але заспокоївшись зловив погляд Хо на собі.
- цікавий в мене брат..- хлопець не придав значенню погляд Мінхо і просто ліг знову поруч прижавшись мов цуценя.
- хоча я мабуть й сам такий..
- всмислі?
- не знаю.. ахах ляпнув не подумавши *ПОДУМАВШИ. просто так легко зізнатися у відчуттях хлопцю якого я не довго знаю і який мені за такий короткий час став як рідний, я не сильно хочу.. просто що б мене не відштовхнули подалі...* - Джисон був трохи сумний і просто лежав на плечі в Мінхо роздумуючи над своїми почуттями.
- чого такий сумний? не хочеш піти прогулятися, сьогодні вітру і тд нема)
- а та так.. так можна..)
- тоді я піду збиратися)) чекаю на балконі) - Мінхо посміхнувся і вставши пішов у кімнату.
Як тільки Хан встав з ліжка з кухні вийшов Синмін із чашкою кави в руці.
- завтра Новий Рік, маєш гарну можливість йому зізнатись))
- ЗАВТРА?! і тобто.. ЩО?
- я ж бачу що він тобі подобається, тааак?
- угу..
- ну ось)) гаразд я пішов, удачної прогулянки
- дякую) а стій Синміне..
- так?
- а що він любить?
- мм, тебе)
- ха ха дуже смішно
- ні я серйозно. Нууу хмм, мабуть щоо, котів)) у нього вдома є аж троє)
- аа, дякую) а чому якщо у нього є дім він тут?
- а от цього не знаю
Синмін пішов до себе в кімнату, поки Джисон побіг до себе і взявши речі швидко перевдягнувся та побіг на балкон. Там хлопець зустрів свого товариша що стояв з милою спокійною посмішкою і закритими очима. Він просто насолоджувався легким вітерцем. Джисон підійшов і поклав голову на плече.
- ходімо?
- угу
- ти якийсь сумний
- просто завтра Новий рік, а я ніяких подарунків ще не готував, і дізнався про це тільки сьогодні..
- і ти через це засмутився? Ахах, ходімо купимо хлопцям подарунки. мені також треба скупитися))
- окей))
Хлопці пішли по магазинах і поки ходили і не помітили як трималися за руки. Вони скупилися і прийшовши додому занесли речі та розійшлися по своїх справах. Ну а поки Мінхо пішов до Лікса попитатися що любить Джисон, сам Хан побіг до магазину. Хлопець накупив наклейок з котиками і різних милих штучок й солодощів. Прийшовши додому він запакував подарунок у малу коробочку з котиками поклавши туди записку.Хан писав цю записку хвилин 40 обдумуючи кожне речення і в кінці кінців написав її, сховавши весь подарунок під ліжко, і оскільки був вечір хлопець прийняв душ і ліг спати. Ну а що весь день відбувалося в інших хлопців? Дехто готувався до свята, дехто розважався, а хтось ганяв усіх на кухні по типу "Новий Рік на носі, а в нас ще нічого не готово!". У всіх день проходив по різному, але під вечір всі втомившись лягли спати..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зіронька..
FanfictionМінхо з Ханом познайомилися у темному холодному провулку, але з першої зустрічі, разом їм завжди тепло..