4 розділ

135 16 1
                                    

Прокинувшись Джисон не побачив Мінхо, а ні на його ліжку, а ні на своєму. Хлопець вийшов з кімнати і сонний поплентав на кухню де щось готував його сусід по кімнаті. Хан підійшов і не думаючи обійняв за талію Хо поклавши голову на плече. Старший відчувши тепле тіло Джисона трохи почервонів і відчув якесь задоволення. Хлопець видохнув й вилетівши з мрій тихо, майже пошепки, почав розмову.

- доброго ранку, чого так рано встав?

- холодно стало.. а ти?

- я завжди рано прокидаюся тому й зараз прокинувся.

- зрозуміло, а ти сьогодні зайнятий?

- мм, ні, а що?

- та ні, нічого)

- погуляти хотів?

- можливо)

- я не проти))

Джисон мило посміхнувся і трохи роздуплившись відчепився від Лі і сів за стіл трохи почервонівши.

- вибач, у мене вранці приступ тактильності..

- та нічого, можеш обіймати мене скільки заманеться *(думки) блчть, що я мелю?*

- тоді окей))

Джисон підбіг до Мінхо і обійняв ще раз все одно трохи нервуючи через реакцію цього хлопця. Сам Мінхо такого не очікував, але продовжив готувати і ніби розтягував час. Хлопець скоро приготував млинці і сівши за стіл поділився з Джисоном. Хлопці поїли і Мінхо пішов у зал, бо його друг пообіцяв помити посуд. Ну а Хан й був тим другом. Хлопець закінчив і також прийшов у зал, де на дивані лежав у телефоні Хо. Джи плюхнувся біля нього лицем у подушку і заскиглив "вже ранок, а я втомився". Мінхо на це посміхнувся і почав гладити по голові Джисона як маленького цуцика, на що молодший підмостився ближче й обійняв Хо.

- ти ведеш себе ніби закохханий в мене ахахахах)) - Мінхо пожартував, але Джисон зробивши фальшивий сміх замислився над цим.

- *а якщо я й справді його кохаю?.. і справді коли він поруч я відчуваю себе в безпеці і він.. взагалі прекрасний такий..* - Джисон глянув на лице Лі і роздивлявся з м'якою посмішкою кожний сантиметр його лиця. Скоро Мінхо звичайно ж це помітив.

- щось сталось?

- та ні просто дивлюся на зіроньку..) - Мінхо закліпав очима і згадав той раз коли Джисон його вперше так назвав і одразу замислився трохи посміхнувшись. 

- *може він мені подобається?.. та ну я з ним знайомий два дні приблизно. хоча все може бути.. час. покаже.* 

Старший хотів було щось сказати, але в кімнату хтось зайшов інший. 

Зіронька..Where stories live. Discover now