Все читайте в попередньому щоб щось зрозуміти тут.Трохи впершимь в його широкі груди ти подивилась йому в очі, руки УПА було в тебе на талії і ніжно обіймали так само дивлячись тобі в очі, кілька хвилин такої тиші.
Сонце повільно заходила залишаючи за собою ніжно полум'ятні сліди на небі, вітер гравсь з плакучою вербою вода повільно йшла по течії, колосся пшениці тихо коливались в полі в далині іржали коні.
Ось пройшло ще декілька хвилин, ви почали зближатись одне до одного ти піднялась на вшпиньки, і ось сам поцілунок від цього ти прикрила очі обіймаючи повстанця за шию поглиблюючи поцілунок, УПА лиш тебе прижав до себе за талію.
~від лиця Т/і
Я сама того не помітила як ми поцілувались, його поцілунок був таким ніжним і зваблюючим що я просто вже не хотіла від нього відсторонюватись, а тільки поглибила поцілунок.
~від лиця автора~
Але уви повітря не вічне і поцілунок треба розірвати, як цього не хотілося. Після того як ви відсторонилась одне від одного ти подивилась на землю, щоб не дивитись йому в очі і червоніти, але повстанець легко підняв твоє личко і подививсь в очі, промовивши.
УПА: люблю я тебе -після чого послідувала не велика пауза- але не знав як тобі це сказати -він взяв твої руку в свої і приблизив їх до свої губ і поцілував їх- але я надіюсь що це взаємно, якщо ні то я зрозумію це.Ти взяла його обличчя в свої руки, і подивилась в очі.
Т/і: ти тихо про сміялась- це взаємно -після чого ти знову його поцілувала і губи.Робити продовження?
Оцініть арт⬆️⬆️⬆️
♥️Люблю♥️
💋Цілую💋
🤗Обіймаю🤗Ваш автор: Ivanna