Історія №2

95 4 1
                                    

<Роблю за ради них ↑↑↑>

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

<Роблю за ради них ↑↑↑>

ЗУНР одразу ж подивився на свого сина УПУ, який тримав на руках молодицю.
ЗУНР: це хто, в тебе на руках? -проходячи далі в кімнату, запитав батько сина.
УПА: я не знаю хто це? Але я її побачив перед нашою хатою.
УНР: синочку, клади її на ліжко нехай відпочине, втомилась напевне -сказала УНР, простеляючи коца. УПА так і зробив, він обережно поклав дівчину на ліжко, пройшла година і дівчина почала приходити в себе.

«від лиця Т/і»
Я відчула тепло, яке проходило по всьому тілу повернувшись на бік, до мене одразу підійшов якийсь хлопець.
Укр: ти вже прокинулась -дивлячись на мене, запитав він.
Т/і: так, а де я? -я просто не розуміла де я знаходжусь, і що знімною зробили або ще зроблять.
Укр: ти не бійся ми тобі нічого поганого не зробимо, обіцяю.

«від лиця автора»
Тут в кімнату пройшов УПА і УНР вони одразу, подивились на тебе.
УНР: ти вже прокинулась -сідаючи поряд, промовила вона ласкавим голосом.
Т/і: так -подивившись в нікуди промовила молодиця -а як, я тут спинилась -вже перевівши погляд на жінку яка сиділа поруч.
УПА: ти була біля порогу хати, лежала в купі снігу, тему я вирішив принести тебе сюди, щоб ти хоч зігрілася -промовив хлопець стоячи в дверному проході.
Т/і: дякую, що не залишив мене там -подивилась ти йому прямо в душу.

{Думки УПИ}
Яка вона все ж таки мила, красива, голос такий ніжний, а зовнішність біле волосся, блідо вата шкіра, сині очі яка ж вона красуня. Стоп, УПА зберись, про що ти взагалі думаєш все вдих-видих, вдих-видих, все буде добре не може вона мені подобати, я її взагалі не знаю.
{Кінець думок УПИ}

<Продовження буде завтра, як що ви попросите то вона вийде по швидше, все цілую вас 💋💋💋 >

Т/і і сім'я України Where stories live. Discover now