Prologue

2 1 0
                                    

He's happy with someone else. Maybe it's time for to be happy too. I'm still stuck in the past, I can't forget the memories that we've spent together even though he don't love me the way I loved him.

"Mommy!" Narinig kong tawag ng anak ko.

"Yes baby? " I respond

"Can we go back in manila na po? I want to see my daddy already" my little girl pouted.

She looks cute and adorable with her pink dress and pink headband. Abegail faye L. Ramirez, my daughter. Our daughter.

"Yes anak, we can go back tomorrow. Okay? " I agreed

"Yayy! Thank you mommy" she exclaimed.

Humalik s'ya sa cheek ko at tumakbo papasok sa kwarto para ligpitin ang mga laruan niya. She looks excited to see his dad. I hope he would feel the same way too. I'm happy for my daughter but afraid at the same time! There so many 'if's' in my mind. Pero hindi ko nalang yun pinansin at pumasok nalang din sa kwarto kung nasaan ang anak kong busy sa paglalagay ng toys niya sa maliit niyang hello kitty bag. Kinuha ko yun at ako na ang nag ayos ng gamit n'ya, nilabas ko muna ang mga nilagay ng anak ko at inayos bago binalik sa bag n'ya. Naimpake ko na ang mga gamit namin kahapon dahil scheduled na ang pag alis namin bukas yung mga laruan nalang ni faye ang kulang.

"Thank you mommy" she smiled and giggled.

" welcome anak."  I pinch her cheeks and kissed her forehead.

"Let's sleep baby!"

"Goodnight mommy" she hugged me and i hugged her back.

Almighty god whatever happens tomorrow, please give me strength to face it for my daughter. Hindi ko alam kung anong mangyayari  sa pagkikita namin bukas, sana gabayan nyo po ako sa mga desisyon ko sa buhay.

How this endWhere stories live. Discover now