11.Bölüm
Ne yapacak bu çaresiz adam?~🎫~
11:01Talyacık
GÜ NAY DINEvden çıkarken denk geldi, bunu ofisine götüreceğim.
Çiçeği getiren kişiler artık beni tanıyor.Duhanfk
Günaydın bal.
Güzel denk gelmiş, kollarına da çok yakışmış.
Ne tatlı olmuşsun sen bugün, pofuduk pofuduk.Talyacık
Öyle mi olmuşum.
Teşekkür ederim<3Duhanfk
Rica ederim..
Ben bi' sakinleşip geliyorum:')-Duhanfk çevrim dışı-
Talyacık
Her kalp attığımda böyle olacaksan sorunumuz var.
Neyse unutmadan iki şey söyleyeceğim, sen anca sakinlersin herhalde.Sonbaharı çok severim, elimden geldiğince her gün dışarı çıkıp fotoğraf çekiyorum. Çoğu insana biraz kasvetli bir hava gibi gelse de beni rahatlatıyor.
Sonbahar bitmeden yanıma gelsen güzel olurdu.Eskiden veteriner olmak çok istiyordum fakat hayvanlara karşı aşırı duygusal olduğumdan dolayı kesinlikle ağlaya ağlaya işimi yapardım o yüzden hayal olarak kaldı.
-Duhanfk çevrim içi-
Duhanfk
Geldim bal kızım.
Abim doktora gidelim dedi, üzerimde böyle bir etkin var görüyorsun.
Ben de iki şeyimi söyleyeyim bari.Sonbaharı bende severim, yazı da sırf deniz yüzünden seviyorum onun dışında terlemekten nefret ederim.
Sonbahar bitmeden söz yanına geleceğim|Ben de küçükken pilot olmak istiyordum hatta oldum da ama sürekli seyahat halinde olmak ve insanların can güvenliğinin elimde olduğunu bilmek beni huzursuz etti. Uçağın düşme ihtimali çok zor biliyorum fakat imkansız değil..