~Atacul~

266 15 1
                                    

~Vanesa

Nu îmi venea sa cred ,eram într-un parc superb .Ma uit la Nick care era zâmbăreț.

-Ce facem aici ?

-Pai te-am adus la o gura de aer ,deoarece tu nu ai voie sa părăsești vila Familiei Black.

-Stai ,stai nu am înțeles dacă nu am voie sa ies de ce mai adus aici?Dacă afla Black?

{Pentrucei care nu isi mai amintesc pe Connor il mai cheama Black}

-Pentru ca el este plecat azi pana mâine seara ,deci ești singura cu mine .Vezi ce verișor bun sunt .

-Da da cum zici tu .Dar eu ori cum nu voi rămâne aici pentru mult timp. Vreau sa fug.

-Pentru bine tău nu o face el se va infuria pe tine .

-Mda...

-Hai sa îți arat parcul mai bine .

După ce ma-m plimbat cu el prin parc ne-am dus acasă.

ACASA suna asa de ciudat pentru ca eu niciodată nu am avut aceasta Acasă un loc care sa ma duc cu drag sa zâmbesc sa fiu bucuroasa pentru mulți acest cuvânt este o persoana. Pentru mine ce este acasă?Am macar un acasă?Nu nu nu .Nu am o acasă o persoana care sa însemne acasă .

Ajunși la vila ,Nick nu a stat mult și a plecat am rămas singura cum am fost obijnuita pana acum .

Stau și ma uit pe fereastra încet apune și soarele .
Ma trântesc pe pat și nici nu știu cum adorm .

Îl vad privire lui .Simt ca bu mai pot respira acea privire ..

Picioare nu ma mai țin nu le mai simt lacrimi curc pe obraz .

Nu mai aud zgomotele din jurul meu .
Nu mai simt nimic ...
Ma simt goala ....
Privirea mi se încețoșaza de la lacrimi.

Ceva imi zice din mine sa fac ceva .Sa fac ceva nu nu nu nu știu ce .

Îmi închid ochii nu nu nu nu se poate tot ce sa întâmplat nu e adevărat..

Nu se poate....nu vreau sa cred asa ceva ....nu e real e ireal tot nu nu nu .

Dintr-o data vantul rece ma face sa deschid ochi .

Aud strigate strigate acele strigate ma îngrozesc .

-Fugi nu sta fugi Rouz !!Fugi și nu te uita în urma ta uiata tot .
Mai ales pe mine dar nu uita ca te iubesc mult !!!

Picioarele mele încep sa se miște..fug fug neștiind unde
Fug de locul asta ,fug de ce sa întâmplat, fug de realitate .
Vreau sa fug de tot .

Un strigat se aude ma opresc ma cutremur .

Și..
Și ma întreb ce simt .
Oare ce simt doua cuvinte doar frica și groaza nu pot judeca nimic acum ..

Închid ochi sii ....

Dintr-o data deschid ochi și realizez ca era un cosmar doar .Simt ceva ce îmi aluneca pe obraz era o lacrima o șterg și ma ridic din pat ma indrept spre masa unde îmi lăsasem telefonul îl deschid și ma uit la ora .Afara parea intuneric bine .

Ora indica ca este 03:27.

Aud zgomotele de la parter .
Stai puțin zgomote?

Constat ca eram doar eu în casa încerc sa ma liniștesc sunt paranoia deja .

~The Mafia Queen ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum