~Vanesa
Ciudat nu?Pana acum o luna și ceva eram la mine acasă la tata .Dacă venea cineva la mine sa îmi spună ca într-o luna va trebui sa fiu logodnica lui Connor și sa simt ceva pentru el ,știți ce făceam râdeam cu lacrimi și spuneam ca asa ceva nu exista și nu se va întâmpla asa ceva .
Dar ce sa vezi iute ma ca stau în aceeași casa cu el în dormitoare separate ,urmând logodna și privestema cum îmi place de el .
Sincer eu I as simți lipsa dacă ar pleca .Straniu prima data când am pășit în casa noastră am hotărât ca îl urăsc și îmi doream sa îl sufos în somn cu o perna ,daaar aparent acum aceasta locuita în care stam o numesc și casa mea .
-"Intr-o lume plina eu tot nu mi-am găsit locul ,pentru ca lângă tine e casa mea ."
Citesc citatul de pe bilețel.-Drăguț citat !E valabil și pentru voi doi .aud vag vocea enervantului de Nick.
-Poate .Hei mai ești printre noi?spune Connor trecându-și palma prin fata mea .
-Hmm?Ai pus ceva ?
-E clar ti-ai aflat răspunsul întrebarea ta .rade varul meu
-Lasă-mi logodnica în pace! E obosita doar .
-Da ce am zis asa de rău. Pana la urma e și verisioara mea .
Rămânem în tăcere Nick conduce ,iar în dreapta sa se afla Connor și eu în spate .
Privesc în tăcere pe geamul mașinii .Ma simt ciudat am cedat prada vocilor și gândurilor. Oare el e dezamăgit ca are o asa femeie lângă el ?Nu sunt bună sa ii port numele .-Trage pe dreapta .
Aud sunetul uși cu ca cineva s-a coborat și îl vad cum se pune în lângă mine .Instinctiv îmi las ușor capul la el pe umăr,iar el nu pare sa fie deranjat ci din contra își întinde mana și îmi prinde ambele părțiale genunchi ilor și cu mișcări ușoare peste materialul pantalonilor ma atinge mangainduma .
-Ce te supăra?Îmi poți spune știi nu ?
-E ceva și nu știu ce .
-Este în ordine . îmi spune ,apoi își ia mana punând-o pe spatele meu imbratisanduma și își pune bărbia pe capul meu .
Pana acum ma eram speriata de atingerea sa ,iar acum ard când îl simt .-Nu îți este frig?
-Sunt ok .
CITEȘTI
~The Mafia Queen ~
RomanceVanesa Rosaline Withe este fica cea mai mica a lui Adam Withe unul dintre cei mai renumit și cunoscut mafiot ea este ținută în casa toată viata ei neavând dreptul de a ieși în afara casei sale . Sora sa Sara este mereu în centrul atenției,părinți lo...