~Connor
Ultima discutie care am avut-o cu ea s-a terminat urat nu imi dorisem la ea ,dar ma sacait prea mult.Sunt foarte confuz pana acum imi spunea ca ma uraste nici macar nu vroia sa manance cu mine la aceeasi masa despre ce vorbim aici .,,PENTRU CA IMI PASA DE TINE PROSTULE....culcate !''Aceasta propozitie ma face de a dreptul confuz ,totusi ea ma ingrijit ,ia pasat ca am sunt bolnav totus cred ca am sa incerc sa ma imprietenesc si sa o cunosc mai bine .
Gândurile imi sunt intrerupte atunci când simt o mana care ma mângâie ușor pe par cu o anume ezitare.
O aud cum oftează.-De ce când dormi poți fi asa bland și cu un chip nevinovat ,păcat ca când ești treaz ești asa rece și distant și prea serios.spune ea și oftează.
Chiar asa eram cu ea ,rece .Ma simt vinovat pentru tristețea ei .Ea merita pe cineva mai bun ca și mine cineva pe care o va iubi merita toată dragostea din lume .Eu ii voi putea oferi aceata iubire pe care o merita?
Cred ca ea se atașa de mine puțin macar.Simt cum se ridica și merge spre telefon sau care suna.
Iese grăbită.După câteva minute ma duc după ea și observ cum gătește pare atenta.
-Vai mai speriat. Spune ea .
-Te-ai tăiat din vina mea.O prind de încheietura mâini și îi pun pe mica tăietură un plasture ii vad ochi ce se uita la mine cu uimire .
-De ce te-ai ridicat din pat?
-Nu contează. Tu de ce gătești?Și mai bine zis ce gătești.?
-Pai personalul din casa și-a luat azi concediu de la mine eu i lam dat și îmi face placere sa gătesc.
-Ce îți faci de mâncare?
-Ne fac de mâncare cartofi la cuptor cu niște aripioare.Si pentru tine o supa .Spue ea punând accent pe NE.
-Pai atunci dacă ne facem de mâncare ar trebui sa te ajut. Spun .Observ cum fata sa trista se schimba într-una luminata de un zambet .
După ce terminam punem la cuptor mâncarea și ne așezăm la masa .
-Vrei sa ne jucam ceva ?propun eu încercând sa o cunosc ma bine .
-Bine ,ce fel de joc?
-Unul de cunoaștere eu te întreb ceva și tu la fel .
-Ok.
-Încep eu .De ce nu te plac familia ta ?
-Pentru ca le aduc aminte de ...mama spune .Eu sunt copia leita a ei .Era o persoana care iubea tot ce o înconjura.
-Ce te a făcut sa fi asa rece ?
-Multe lucruri în special moartea mamei mele care a fost omorâtă.
-De ce ai fost asa speriata când ne-am întâlnit?
-Pentru ca ....
-Poti sa îmi spui încerc sa te cunosc Vanesa. Nu vreau să ai secrete fata de mine.
-De mica am fost bătută și când ai vorbit cu mine mam temut ce va urma .
De ce vrei sa ma cunoști?-Pentru ca esti singura persoana care ia pasat de mine.
Mai ai și alt nume ?-Da ..Este numele pe care mama mi la pus Rosaline, nu multe persoane îl știu.
De ce nu zâmbești mai des ?Adică team văzut în bucătărie zâmbitor.-Pana acum nu aveam motive ,dar acum am unul .
-Da ?întreabă ea mirata Sper sa zabesti mai des .Ești mai drăguț asa.spune timid .
-Nu ești curioasa de motiv ?
-Pai sunt defapt ,dar nu am vrut sa fiu prea bagacioasa .
-Nu ești raza de soare .
-De ce îmi spui asa ?
-Pentru ca asa vreau eu prostuțo.
Începe sa rada colorat și sufletul meu se umple parca când o vad fericita .-Animal preferat?o inteb
-Catel .La tine ?
-La fel .Anonim?
-Primăvara și vara când sunt flori frumoase și toamna ma liniștește.
Tu?-Nam preferință.
Ce îți doreai când erai mica ?-mmm...Am..Stai sa îmi aduc aminte .Gata mi-am amintit .
Rade ,rade asa frumos .
Îți spun dar nu razi.-ok spun .
-Sa fiu mama de tanara și sa fiu fericita .spune râzând și bea din paharul de apa.
-Ști te pot ajuta eu cu asta putem face un copil și îl voi iubi .
Se îneacă cu apa și începe sa tușească.
Ma bufnește un ras colorat pe care nu lam mai avut niciodată.-Ai gropita !spune ea ca un copilaș mic .
-Ști tu ești un copilaș mic deja.
Brusc suntem întrerupti de telefonul meu. Domnul Ahmet ma sunase .Vroia sa luam cina acasă la familia sa în Turcia ☪ mai exact. Îmi spusese de întâlnirea care a avut-o cu Vanesa și ca ramase impresionat de abilitățile sale .
Ma prefac ca nu știu nimic vreau ca ea sa îmi spună ce făcuse.
Simt pentru ea un sentiment asa de ciudat pe care nu lam mai avut vreo data .
Simt ca o plac ma îndrăgostesc de ea .Ea nu este vreo tarfa pe care o mai avusem eu nu o sarutam nu o atingeam și totuși mam îndrăgostit de ea.~Vanesa
-Vanesa!îl aud pe Nick cu ma striga .
-Poți intra.
-Bine de știut pregătește-te.
-Ce ?Unde mergem ?Connor știe măcar?Cum ar trebui sa ma îmbrac?Cât timp am la dispoziție?
-Prea multe întrebări îmbrăcate comod .
După ce mam imbracat arătăm asa:
Arătăm drăguț și comod .
Iesi din camera ies pe hol unde ma astepta nimeni altul de cat Nick îmi pune ceva pe ochi astfel nu pot sa vad ce face.Sau unde ma duce .Connor oare știe of totul este asa confuz în capul meu.Pe drum ascultam muzica care o pune el.Love to go . Nick nu îmi răspunde la întrebări și nu vorbește cu mine .
Oprește masina simt cum cineva îmi deschide ușa și ma îndruma încet adierea vantului rece ma face sa îmi dau seama ca am ajuns într-o pădure.
-Mai mergem mult ma dor picioarele. Ma plâng eu ca un copil mic.
-Mai e puțin ma liniștește el .Nu vei pati nimic stai liniștită. Mda cum puteam fi liniștită oare într-o pădure în noaptea.
Eșarfă pica și îmi deschid ochi ușor .
Nu pot sa cred .
CITEȘTI
~The Mafia Queen ~
Roman d'amourVanesa Rosaline Withe este fica cea mai mica a lui Adam Withe unul dintre cei mai renumit și cunoscut mafiot ea este ținută în casa toată viata ei neavând dreptul de a ieși în afara casei sale . Sora sa Sara este mereu în centrul atenției,părinți lo...