~Ce este ea cu ....~

315 12 1
                                    

~Connor

Acum câteva zile am primit o propunere de alianța cu mafia din New York .Am discutat cu tata despre asta și el zice ca dacă  voi accepta aceeasta alianța voi avea mai multe lucruri de câștigat.

-Alianța
-Reputqtia
-Mafia Din New York
-O casatorie

Partea cu căsătoria nu mia picat bine ,deoarece nu știu ce sa zic de asta .Dar am multe câștiguri din toată treaba asta .Sunt pe drum spre vila  familiei Withe pentru a lua cina . Inainte sa fi venit am făcut niște căutări despre  mafiot.
Îl deschid încep sa îl cercetez în atenție.
Sa vedem domnule Withe ce surprize ne pregătiți.

Withe marele mafiot al New York-ului
50 de ani
Născut în New York
Se afla la a 2 casatorie
Are 2 fete .
Fica cea mica Vanesa aparține primei sale soți pe care a insela-o cu soția actuala pe care o are Sara este mult mai mare decat Vanesa .
Interesant faptul ca în timpul casatorie el avea o familie cu amanta sa.
Acum caut paginile unde apar informați despre fiicele sale .
Bun am găsit .

Surorile Withe:

Fiica cea mai mare  Sara Withe ea este fiica actualei sale soți.
Vârsta:22 urmează sa facă 23 .
Născută:New York
A studiat la cel mai bun liceu din New York  a avut parte de ore suplimentare și profesori privați.
Note la liceu :7:32.
Cu dosarul ei apar și poze în foarte multe baruri și cu foarte mulți bărbați. În fiecare noapte pleaca de la cluburi cu diverși bărbați la foteluri .
Înfățișarea Sarei :par negru lung cârlionțat. Un corp de invidiat.
Se pare ca fiica cea mare este o adevărată cățeaua.

Clar ca nu cu ea ma voi căsători. Are o reputație prin toate cluburile și nu îmi place are un dosar destul de gros.
Și nu în ultimul rand Vanesa fiica cea mica .

Vanesa  Withe :
Are 2 prenume al 2 este necunoscut .
Tata :Withe
Mama:moarta motiv ne știut
Vârsta:?
Liceu :?
Profesori privați:0
Locul nașterii:?
Aceasta nu sa înfățișat niciodată publica .Nu a ieșit din curtea carei în ultimi 10 ani din curtea casei nici macar în curtea case sale .
Poze cu ea :1 de când era mica .

Interesant faptul ca fata asta nu este de găsit nimic parca nu ar exista. Sta doar în casa și exista decât o poza cu ea .
Iau poza și îmi pica fata când o fetita mica de vre 5 ani care este în bratele lui Nick .

-Ce este ea cu adevărat?

Am ajuns în fata filei familiei Withe. Ma simt interesant de aceasta Vanesa .
O vad pe Sara coborând de la etaj intr-o rochie care am mai văzut-o în pozele din club și alături de ea pe sora sa mai mica Vanesa .Aceeasta este îmbrăcat în pantaloni spre deosebire de sora sa .O ținuta eleganta și rafinata de parca ar merge la birou i ținuta pe cât de rafimata pe atât de formala .
Cina a început dar de câte ori am încercat sa fac un contact vizual cu ea se ferea .

Am plecat hotărând sa ma casatoresc cu ea .Sunt sigur ca am făcut o alegere buna.

**
Următoarea zi..

O aștept sa apară o data .Desi parinti sai nu păreau prea încântați la finalul cinei de aseară pe mine nu ma interesează.

În sfârșit apărare ii spun sa se grăbească.
Își ia rămas bun de la o singura persoana la care nu mam așteptat de la servitoarea .
Ma amuza foarte tare conversația lor cum servitoarea o face scorpie pe sora ei vitrega și o cațea .

**
-Nu pot sa cred ca ai ales-o pe Vanesa in locul Sarei . Probabil Sara era cea mai tare femeie. Spune Nick uitandu-se pe telefon .

-Atunci ia-o tu pe Sara dacă o lauzi arat .Eu ma voi căsători cu Vanesa nu tu .

-Defapt nu pot ,sau dacă ma gândesc aș putea ,dar nu vreau .

-O cunoști pe Vanesa?il întreb eu .

-Nu de unde dacă nu mi-ai prezentat-o.

Nick pleaca din biroul meu și încep sa lucrez.
Nu știu de ce nu îl cred.
Dar ea mi-a stârnit interesul.

 

~The Mafia Queen ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum