Noć za pamćenje

54 7 1
                                    

Dani su prolazili a on je bivao sve romantičniji. Od one večeri, nismo prestajali da se viđamo. Čekao me je posle posla noseći ruže u rukama. Njegov osmeh me je osvajao, zagrljaj gde sam osećala da sam bezbedna, poljubac koji je budio milion leptirića u stomaku.

Drago mi je što sam ja pobedila a ne ona. Ali opet sa druge strane, ovo nije igra a on nije plen. Ovo je život, možda je ovako trebalo da se desi.
Jedne večeri izveo me je na večeru, večera na brodu. Te noći je bio pun mesec i osvetljavao je ceo brod. Ruže su krasile naš sto, par upaljenih sveća koje su činile dekoraciju predivnom. Kada sam ušla na brod ostala sam bez teksta videvši prizor. Stvarno se potrudio i nisam mogla da verujem da ovakav momak postoji.
Kada smo seli izašao je momak koji nas je pozdravio, zatim seo na stolicu nedaleko od nas i počeo da svira gitaru. Obožavam zvuk gitare, ne znam kako je sve ovo smislio ali je pogodio sve što ja volim.
Gledali smo se, držali za ruke i pričali. Nakon par minuta me je zamolio za ples, na šta sam odmah pristala jer obožavam da plešem.
Stavila sam glavu na njegove grudi i uživala u magičnoj noći. Uživala sam i nisam želela da se završi. Nakon ispijenog vina, predivne večere i muzike došao je red da se krene kući. Počela sam da pakujem stvari a on me je uhvatio u naručje i poveo u kabinu.

"Ovde ćemo spavati?"
"Imaš li nešto protiv draga?"
"Ne. Ovo je savršeno. Nikad nisam spavala na brodu. Kako si sve ovo sredio?"
"Psst. Neke stvari treba da ostanu tajna. Bitno je da si uživala a tek sledi uživanje drugačije vrste." Nasmejao se i legao na mene počeći da me ljubi.
Uzvratila sam mu poljubce, otkopčavala dugmiće plave košulje i uživala u strasti. Moja crvena haljina je pala na pod, a njegove ruke su kružile po mom telu. Na svaki njegov dodir, moje telo je drhtalo. Želela sam da ne prestane, skinula sam ga celog i imala sam šta i da vidim. Želela sam ga istom jačinom kojom je i on mene. Mazila sam ga po telu, ljubila i prepustila da on vodi glavnu reč. Šarao je jezikom po mojim erogenim zonama, spuštajući se sve niže i niže čineći da zajecam od zadovoljstva. Gužvala sam čaršav i stiskala ga za glavu, grčeći svoje noge. Bila sam na sedmom nebu i nisam se kajala. Pristala sam na ovo, želela sam ga. Podigao se gore, tražeći moje usne i lagano ulazio u mene. Osetila sam mali bol jer sam mu se predala, bila sam njegova i ničija.
Strastveno me je ljubio, dodirivao i uzimao kao i ja njega.
Nakon par minuta završio je, bacio je kondom i legao pored mene. Zagrlio me je tako jako, a ja sam mu se još više ušuškavala u zagrljaj.
Sad sam postala njegova, a on moj. Ne znam da li da mu otkrijem tajnu ili da čuvam za sebe. Nisam znala da li se to priča ili muškarci sami znaju prilikom odnosa. Moje srce je kucalo sto na sat a čula sam da njegovo kuca u istom ritmu. Ćutali smo u zagrljaju i nakon par minuta zaspali.

Sutradan me je probudio noseći doručak u krevetu. Omlet, zelena salata i prepečen hleb. Pored tanjira nalazila se šolja domaće kafe i limunada. Sve je predivno mirisalo, nisam znala šta prvo da probam. Poljubio me je i uzeo šolju kafe.
Nisam znala šta da mu kažem, samo sam počela da ga ljubim. Pomerila sam poslužavnik sa kreveta i legla na njega.

"Mmm, druga runda? Sviđa mi se ovo buđenje."
Nasmejala sam se i ruka mi je silazila ka njegovim boksericama. "Vidim da nismo samo mi budni." Pogledala sam ga i ovlaš zagrizla donju usnu.
"Neka se ohladi doručak, spremiću opet. " Nasmejao se i zatvorio oči uživajući u mojim čarima.

Kada smo se zasitili jedan drugog, rešili smo da prošetamo i da odemo negde na doručak. U blizini je bio mali restoran pa smo svratili. Mesto je bilo malo, svega desetak stolova sa crveno-crnim kariranim stolnjacima. Konobar nam je preporučio specijalitet dana pa smo ga poslušali. Bili smo i gladni, jer smo imali fizičku aktivnost.
Dok smo čekali konobara, gledala sam ga u oči. Njegove braon oči su caklile čineći da se zaljubim u njega. Sviđa mi se što je ovde, što je sa mnom. Nisam znala kako da definišem osećaj, možda je to ludost ali zaljubila sam se. Ipak mi je on prvi muškarac, muškarac kome sam se predala u svakom smislu. Postala sam njegova a on moj.

"PRAVI U POGREŠNO VREME"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon