★¹

76 8 4
                                    

Küfür siddet vs ne ararsanız var angst komedi karışımı bisey

Doppo Kunikida oldukça sıradan sayısal öğrencisiydi, çalışkan ve hedefleri olan. Okulundaki öğretmenleri ile pek anlaşamaması nedeniyle okul değiştirme kararı almış ve okul başladıktan 3 hafta sonra prestijli bir liseye geçmişti.

Sarışın müdür yardımcısının odasına girdi: "İyi günler efendim sınıfımı öğrenmem gerekli." Diksiyonu ve konuşma biçimine olabildiğince özen göstermeye çalıştı.
Beyaz saçlı ve odasında bir kedi bulunan adam kunikidaya baktı ve gülümsedi. "Ah evet okulumuza hoşgeldin, geçen gün sistemde görmüştüm adını notların oldukça iyi. hiç disiplin veya kavgan da yok bu yüzden seni A şubesine koyma kararı aldık." Sarışın gülümsedi ve teşekkür ederek oradan uzaklaştı, sürekli sorarak sınıfın yerini bulunca kapıyı tıklayarak içeri girdi Doppo. "Geç kaldığım için özür dilerim sınıfı bulmam oldukça uzun sürdü efendim , bir daha olmayacağına emin olabilirsiniz." Saçları kızıl olmasa da koyu bir kırmızıya sahip öğretmene baktı , 'Oldukça genç.'aklından geçirdi. "Sorun değil bende yeni girmiştim, içeri girebilirsin."

Kunikida kendini sınıfa tanıttı ve nereye oturabileceğini sordu.
"Dazai'nin yanına geçebilirsin Doppo" oda cam kenarında 3. sırada duran Dazai' yi işaret etti.
Dazai ona gülümseyerek el salladı. "Bana iyi bir arkadaş verdiğin için teşekkürler oda-senseii!" "Oi benimle oturmayan sensin piç!?" "Köpeklerle oturmuyorum Chu" kunikida bu yılın kötü geçeceğinden emin.

°

Kunikida sonunda eve dönüyordu sınıfın çoğunluğuyla düzgün bir şekilde tanıştı ve anlaşamayacağına emin olduğu birkaç kişi vardı.

Listenin başına devasa bir şekilde DAZAİ yazdı.

Sonrasında chuuya ve akutagawa'yı yazdı ikisininde fazlasıyla sinirli olduğunu düşünüyordu tabi fikrinin değişebilme ihtimalinin olduğunu biliyor ve önyargı ile yaklaşmamaya çalışıyordu. Eve gittiğinde önce tekrarını ve sonra ödevlerini yaptı ve yatmadan önce telefona bakmaya karar verdi.
'459 yeni mesaj' " o ne-" kunikida daha öncede sınıf gurubuna girmişti ama en fazla gelmeyen kişi ödevi sormak için yazdığı için bu tür şeylere alışık değildi. Hemde hiç.

Chuuyanin köpei olun siz.

@7 bahsetme 450+ mesaj

Chuuya: daz varya o siseyi senin ***** ***** sokar sonra çıkartıp geri sokarım

Dazai:fazla abartiosun. Alt tarafi canatana yemeğini koydumm beğenmedi mi??

Chuuya:dazai köpek maması koymusun amk

Kunikida:
Şaka mı yapıyorsun? Dazai bunun hakaret olduğunu bilmiyordun muhtemelen diye düşünüyorum.

 

       
Dazai:yoo biliodum.

Chuuya:piç amk işte diyprum ben

Ranpo:komikti bu arada verdiğin tepki bende güldüm.

Kenji: Chuuya-san öyle diyorsa öyledir ranpo san. Üstelik dazainin Chuuya-san'ı zorbalaması bencede çok kötü bir davranış.

Kunikida:
Sonunda düzgün biri

Dazai: ama sende beni zorbalion💔

Kenji:sen Chuuya-san mısın?

Kunikida :
Lütfen bana bu okulda normal biri olduğunu söyleyin.

Ranpo:o biraz zor şşte ya

Dazai:ben öyleyim btw aglayabilirsinşz

Yosano:dimi baya normalsindir

Ranpo:baya

Dazai:aglamicaniz

Chuuya;aglayarak gunlugume yaziorum suan acimi anlayamazsınız

Ranpo:tabi olm bizim idollerimiz hergun neden daz degilim diye agliyo

Kyouka:dogru mu bu atsushi san hergun aglıyomusunuz

Atsushi:rial arkadaslar ben ordaki dazaiyim

Akutagawa:dazai-san ben neden dazai değilim diye mi ağlıyo şimdi?

Dazai:he

Akutagawa:nası


Kunikida:
Birbirinizle dalga geçmeyi ne zaman bırakırsınız
 

Jouno:dazainin !ntih∆r girisimleri basarili olunca   


Kunikida:
Ne.


Dazai:umarım en yakın zamanda arkadassaklar😘😘😘

İlk bölüm diye kısa yapdım diğer bölüm uzun olur

-Tema- KuniZaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin