**שנה שנייה ללילי! אליס היקרה שלנו עדיין מתעלמת מהאלה לילי**
שלוהום!
אז אליס כבר לא ישנה ליידי כי היא החליפה מיטות עם מישהי בשם לוסי.
זה כל כך מעליב.
לוסי רחוקה מלהיות נחמדה כמו אליס.
אליס ורמוס התקרבו, כמובן. אני מכירה את אליס, אם היא רוצה משהו היא מקבלת אותו.אז כן,
הלכתי לי עם רמוס במדשאות כשהוא אמר לפתע: ״אני חושב שאני עומד להציע לאליס חברות״
עכשיו מה שאני עומדת לספר לך, הוא מידע סודי ביותר. ואתה צריך להישבע שלא תחשוב שמה שעשיתי זה מתוך כוונה רעה, וגם לא הייתה לזה משמעות!
אז כן, אהה נישקתי אותו...(אווווו אני כל כל מצטערת על הקטע הזה אנשים פשוט הייתי חייבת😆)
ולהפתעתי המרובה הוא לא נרתע! זאת אומרת, לא נרתע מייד.
״חכי לילי מה את עושה?״ הוא שאל והסתכל עליי בזיעזוע.
״האמת שאני לא יודעת״ אמרתי והסמקתי כהוגן.
״זה אף פעם לא קרה״ הוא אמר ומייד ראיתי למה, פוטר התקרב אלינו בחיוך. הוא ורמוס השלימו בקושי, היה אסור להרוס את זה.
״היי רמ! היי יפיופה!״ אמר פוטר ונעמד בינינו.
״היי״ אמרנו אני ורמוס.
״אני הולך״ אמר רמוס והלך.
שיט, הוא השאיר אותי לבד עם פוטר.
״שמעתי ששנה הבאה אנחנו סוף סוף הולכים להוגסמיד!״ אמר ג׳יימס, לא היה לי מושג מה זה המקום הזה הוגסמיד אך הנהנתי.
״תצאי איתי לבית התה?״ שאל בחיוך מלאכי מעצבן.
״לא!״ דחפתי אותו והלכתי.חיפשתי את רמוס בכל מקום. כשהתייאשתי חזרתי לחדרי וראיתי משהו מזעזע.
רמוס ואליס התנשקו, רק לכמה שניות, אבל לא חשבתי שרמוס יכול להיות כל כך גועלי. אני מבינה שמה שאני עשיתי היה גועלי כי נישקתי אותו רק מתוך כעס לאליס אבל הוא לא היה אמור ללכת לנשק את אליס כמה דקות אחר כך!
״שיט״ אמר רמוס כשהבחין שאני עומדת שם.
אליס הסתכלה על רמוס, ואחר כך עליי, ואז שוב על רמוס.
התחלתי ללכת בצעדים מהירים. עניין אותי רק לצאת מהמקום הזה.הגעתי החוצה לאגם, נשמתי נשימה עמוקה, ידעתי שרמוס יופיע מאחורי בכל רגע.
״אני מצטער לילי אבל את ידעת שאני אוהב אותה ובכל זאת נישקת אותי!״ הוא אמר.
הסתובבתי אליו בכעס, ״זה לא משנה, רמוס! לא עושים דבר כזה!״
הוא הסמיק ועצב נראה על פניו.
נשפתי בכעס.
״למה עשית את זה, לילי?״ הוא לחש.
״כי, כי,״ לא ידעתי מה לומר.
״אהבת אותי לילי?״ הוא לחש.
״אני-״
״אהבת אותי?! תעני כבר לילי?!״
״מה זה בכלל משנה? אתה אוהב את אל-״
ואז הוא נישק אותי. כל מה שחשבתי באותו הרגע היה: אוי לא.
״רמוס לא!״ צעקתי ודחפתי אותו. הוא נפל, ישר לתוך האגם.
״לילי מה לעזאזל?!״ הוא צעק מתוך המים הקפואים.
״אני מצטערת רמוס אבל, אני לא אוהבת אותך״ לחשתי ודמעות עלו בגרוני.
״תתרחקי ממני לילי״ הוא אמר בקול קודר והלך כולו רטוב אל עבר הטירה.
בכיתי.
לילי
אוקיי היי כולם! תודה על יותר משלוש מאות תשעים קריאות! אני ממש מצטערת על הפרק הזה על תכעסו הייתי חייבתתתתת
זה פשוט איים לצאת בכל רגע. ואני חושבת שזה פרק כל כך טובבבבבב🤩
סליחההההה
YOU ARE READING
יומנה של לילי אוונס (הושלם)
Fanfictionשלום קוראים לי לילי... ...כמובן שזה קרה... ...ואז סוורוס הופיע.... ...אבל אז פוטר הגיע... ...זה לא הגיוני... ...רבנו.... ...פוטר הז...