Глава 6

39 5 1
                                    

Събудих се гласовете на някой и скърцането на нещо. Обърнах се сънено на другата страна и веднага съжалих.Видях Алис и Ева да се натискат в ъгъла на леглото полуголи.По дяволите!

-Какво правите!-Те двете подскочих и веднага се отдръпнаха.-Защо цялата стая мирише на алкохол?!-Изправих се и отидох да отворя прозореца за да се проветри малко.Погледнах часовника и видях че е три часа през ноща.Супер.

-Мислехме че спиш!-Каза Алис  и стана от леглото с леко клатушкане.Ева също я последва но не и се получи особенно и падна по дупе на земята.След секунда двете почнаха да се хилят истерично и едвам дишаха от смях.Погледнах ги раздразнено и отидох да си наплискам лицето за да се събудя малко.Какво щях да ги правя?!Явно и двете са се напили на онова парти а аз нямам никакъв опит с пияни вампири и върколаци.

Въздъхнах и се върнах в стаята.Бяха легнали на земята и си говореха несвързано .

-Ева трябва да те приберем до стаята.Ако някой забележи че си тук ще си имаш големи неприятности.

-Никой няма да разбере!Ако трябва ще се скрия в гардероба!-Тя почна да се изправя и да ходи към шкафовете но аз я спрях.

-Не ,не няма нужда.Ела да си полегнеш малко-Помогнах и да стане и я сложих на леглото .Същото направих и с Алис макар че ми беше по-сложно с твърдото и тяло.

-Не ми се спиии-Почна да мрънка Алис-искамм на купонаа!Искам да танцувам и да пия.Хайде да отидем!!

-Хайдеее съгласна съм!-Отговори Ева.

-Ще отидем на купона след като си полежите малко става ли?-Те ме погледнаха неодобрително но не казаха нищо повече.След няколко минути виждах как почва да им се доспива затова загасих лампата и излязох тихо от стаята.Трябва да потърся Розали или Вероника те ще могат да ми помогнат.

На бързо изтичах по коридорите и излязох на двора.Услушвах се за някаква музика и успях да я чуя съвсем тихо. Почнах да ходя уверено на там и накрая успях да намеря мястото.Трябваше да се промуша през едни храсти за да стигна до там.Не беше нищо особенно ,имаше няколко пейки и маси които в момента бяха отрупани с всякакви напитки и храна. Забелязах че наистина нямаше прозорци наоколо и музиката тук беше два пъти по-силна от колкото в началото на двора. 

Подминах няколко спящи вампира на земята и почнах да се оглеждам за Розали.Все трябваше да е някъде тук. Докато се блъсках в няколко танцуващи върколака най-сетне я видях.Танцуваше в единият ъгъл залепена плътно до Джънгкук.Изглеждаше че  двамата имаха твърде интимен за да отида и да ги прекъсна за това се върнах назад.По пътя към изхода от тази поляна забелязах и Вероника която беше заспала на една от пейките.Чудесно и двете бяха заети и трабва сама да занеса Ева в стаята и.Как ще стане това като тя е два пъти по-силна от мен?!А не искам на сутринта да и направят проблем че е в стаята на вампир.Какво да правя?

Училище за вампириWhere stories live. Discover now