Глава 11

54 5 1
                                    

-Какво се е случило с главата ти?-Попита директора като ме гледаше пронизително.Явно беше забелязал раните.

-А това ли?Нищо особенно паднах вчера.Доста си навехнах и крака ,добре че беше Алис да ми помогне.-Излъгах като се надявах да звуча уверено.

-Внимавай повече...не искам да те плаша но не всички вампири умеят да се сдържат.

-Знам...ще внимавам вече къде стъпвам.-Доволна ,че не ме разпитва повече се загледах през прозореца.

-Ам..тази твоя приятелка...все още ли иска да учи в нашето даскало?-Попита той .Веднага се обърнах към него и се усмихнах.

-Да!Разбира се ,че иска.-Дали ще позволи?Стисках палци мислено.

-Ами...говорех с останалите учители и те даже се зарадваха за тази идея.С удоволствие ще приемат още едно човешко момиче,така или иначе са се притеснявали че ще си сама тук.Ето това са документите.-Той ми подаде доста дебела папка в ръцете.-Техните родители също ще трябва да го подпишат.Аз ще уредя превоза и всичко.До два дни ще заминете заедно обратно.-Добре ,че бяхме в кола иначе щях да се разскачам от щастие.

-Наистина ли?Много ви благодаря!!Ще се зарадва страшно много на това!!-Той се усмихна доволно и това беше последното което си казахме.След около половин час път вече бяхме в града.Едвам седях на едно място от вълнение.Когато най-сетне приближихме къщата ми видях нашите да седят отвън и да се оглеждат.

-Мисля ,че това е всичко за сега.След два дни, в осем часа сутринта отново се чакаме тук.Приятно прекарване.

-Благодаря!Чао!-Слязох от колата ,взех си багажа и се затичах към нашите.Беше трудно с подутите ми крака но все пак си заслужавах тази болка.

-Бела!Миличка!-Майка ми дойде до мен и ме прегърна силно.-Толкова ми липсваше!-Аз също я прегърнах като се опитвах да не заплача.Баща ми също дойде и се включи в общата прегръдка.-Как си?Държаха ли се с теб добре?Защо имаш рани по лицето някой нападнал ли те е?-Майка ми ми хвана лицето здраво като гледаше уплашено.

-Не мамо, паднах.-Едвам успях да кажа от здравата и хватка.

-О,слава богу!Хайде да влизаме приготвила съм ти любимото ястие!Доста се мъчих да направя сушито.-Аз се засмях .Баща ми ми взе багажа и тримата влязохме.Първото което забелязах беше ,че имаше още едни чифт обувки вътре.

Училище за вампириDove le storie prendono vita. Scoprilo ora