Глава 5

41 4 1
                                    

Вечерта след като слязохме в залата всички бяха много напрегнати. Освен Джънгкук и Розали ,те като че ли бях спокойни.Даже виждах как тайно се усмихваха взаимно,което беше много сладко. Алис се оглеждаше неловко докато ходеше плътно залепена до мен.

-Това там не е ли Ева?-Попитах аз и посочих една крайна маса. Тя беше седнала с Вероника и двете мълчаха като се гледаха напрегнато.

-Сигурна ли си че трябва?Аз май се отказах...

-Защо си толкова напрегната?Срамуваш ли се от нея?

-Какво!Не естествено...просто...-Не я оставих да се доизкаже и я задърпах към масата им. Видях как няколко ученици ни гледат странно но не им обърнах внимание.

-Къде изчезна смелостта ти от вчера?-Попитах я аз преди Ева да ни забележи че идваме. Тя изгледа също толкова странно колкото и останалите.

-Здравей Ева!Може ли да седнем при вас?-Те двете бяха твърде объркани за да кажат нещо затова направо седнахме.

-Алис иска да ти каже нещо.-Сръгах я с лакът и тя въздиша.

-Извинявай за това което казах вчера...реагирах твърде остро. Не трябваше да те обвинявам така.-Забелязах ,че Ева се опитва да скрие умивката си.

-Аз също трябва да се извиня...съжалявам че наговорих такива глупости.-Тя си подаде ръката и Алис я прие твърде енсуазирано.

-Между другото...това което видяхме си остава между нас. -Аз се съгласих и кимнах .

-Много ви благодаря!Видя ли Рони?Казах ти че са свестни.

-Между другото страхотна блуза!От къде е ?-Попита Алис и те започнаха да си говорят за мода и дрехи. Не ги слушах защото гледах другаде. Джимин беше седнал до една вампирка ,не бях много сигурна за името но май беше Мия. Двамата очевидно флиртуваха или поне момичето. Гледаше го така все едно щеше да му се нахвърли на момента ако имаше такава възможност.

-Ехоо земята вика Бела!-Две ръце се показа пред очите ми.

-Слушам ви !-Казах аз и ги погледнах.

-Съгласна ли ще си?

-За кое?

-След един два дена не сме сигурни кога още ,когато директора ще отсъства и няма да е тук, вечерта да си спретнем малък купон на поляната.

-Купон ли?Учителите няма ли да ви видят?-Попитах объркано като се сетих че от класните стаи се вижда всичко долу.

Училище за вампириOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz