-ТИ КАКВО СИ НАПРАВИЛА?!-Извика Алис докато ме гледаше ...ядосано и невярващо.
-Оставих те сама за пет минути и виж какво стана-Отговори отчайващо Симон.
Трите седяхме в стаята ни аз все още по тениската а те двете с чужди дрехи ,които въобще не ми се иска да знам на кой са.Бяхме с рошави коси и размазан грим...абе направо ужасяваща гледка.Може би само Алис изглеждаше що годе добре ,както винаги.Слава богу успяхме да се измъкнем днес от училище ,макар че не знам дали ни повярваха като казахме ,че не ни е добре.
-Бях пияна до козирката ,не съм виновна!-Оправдах се аз
-Ох , не мога повече с теб момиче.Поне добър ли е в леглото?Голям ли му беше?-Попита Симон и се усмихна ехидно.Прехапах долната си устна нервно ,защото не знаех как да отговоря на този въпрос.Не беше просто добър ами невероятен.При тази мисъл усетих как лицето ми почервенява.
-Не!Не,не и не.Повече не искам да чувам за Джимин и пениса му!Спестете ми тази информация ако обичате.Търпя го от толкова много години а сега разбирам ,че е спал с най-добрата ми приятелка?Това е предателство Бела!-Тя зарови глава във възглавницата и въздиша тежко.Симон едвам се сдържаше да не
се разхили.
-Ами...не беше само спане.Мисля ,че сега сме заедно.Или поне аз така разбрах от думите му,,ще се променя заради теб ,обещавам".-Казах аз като се опитах да му измитирам гласа му. Алис се изправи и ме погледна с грижовен поглед.
-Бела, честно да ти кажа не му вярвам.Като твоя приятелка ти казвам да внимаваш с него.Не искам да бъдеш с разбито сърце ,защото тогава аз трябва да му разбия финзиономията.
-И аз не знам дали му вярвам...Но стига толкова за мен.С вас какво стана вечерта?Къде бяхте?Не ви видях никъде.-Алис изглеждаше страшно доволна ,докато Симон гледаше в земята срамежливо.
-Прекарах страхотна вечер с Ева!Последните дни я виждах рядко и ми липсваше .Ами ти?-Симон стана като домат.-О,боже а ти в кое легло си била?!
-В това на Джин...-Алис легна на леглото драматично .
-Напомнете ми повече да не ви оставям сами с алкохола.Толкова добри момчета има в това училище а вие точно тях си харесахте!Може би това е нещо човешко ,което не разбирам .
-Джин е добър.
-Познаваш го само от един ден-Казах аз
-Няма значение.Знам ,че е добър.Усещам го.
YOU ARE READING
Училище за вампири
FantasyСтиснах юмруци и се изправих рязко от масата. Обърнах се и веднага се затичах за да не може никой да ми види сълзите които се стичаха по бузите ми. Той за какъв се смяташе?И защо му е да се заяжда с мен какво толкова съм му направила?!Глупав вампир...