Ma tahan sinuga pop olla

500 37 3
                                    

Caspar POV


"Sa oled haige lits," karjusin talle järgi ja kahetsesin, sest äkki ta võtab seda tõsiselt ja kui võtab, siis äkki ta nutab ja mina seda ei taha. Ma olin kurb ja kui ma talle järgi vaatasin, siis ta näitas fucki ja naeris, seega äkki ta ei saanud pahaseks ja äkki meil ei ole kodus mingit tüli. Kõik on nii segi, kõik areneb liiga kiirelt, alles olin nohik ja paari päevaga ma muutusin, see on nagu halvas storys, kus ühe osa jooksul armutakse, kolitakse kokku ja saadakse laps, kõike 300 sõnaga.

Ma ei märganudki, et olin Lizilile otsa kõndinud ja ta maha lükanud, ma sain sellest aru, ainult tänu sellele, et Lizil hakkas röökima, sest kohv kukkus ta Chanelli kleidile. Igatahes, ma vabandasin: "Anna andeks, kas ma saan seda heastada?"

"Jah, sa viid mind kohtama!" väga rõõmsalt ja elevil.

"What??? Okei," see oli natuke veider, aga okei, äkki ma saan niimoodi Melodist üle. Oot oot, Melodi ei meeldi mulle, ta ei tohi meeldida, ja kui meeldib, siis on pahasti, sest ta on Melodi Manson, miks mitte keegi teine, vaid just Melodi Manson

"Täna kell 9, Semi pool on pidu, tule mulle järgi," ütles preili ja lahkus, mida ma teen, mida kuradit ma teen. Mu elu on läbi. Ma tahaun olla lahe, et Melodi mind märkaks, ma tahan olla mina ise, ma vihkasin lahedaid, mis mul viga on, ma olen muutunud ja kindlasti mitte paremaks või olen. 


Melodi POV


Caspar saab popiks, sest mul on palju vihkajaid, kes teda nüüd toetama hakkavad ja see on hea, sest et ta võib saada popiks, aga mitte minu suguseks kiusajaks, ta on tore vaimukas kena, aga mitte halb. Ma esimest korda elus mõtlen, et äkki ma olen valinud vale tee, mulle hakkab üha enam tunduma, et ma ei taha enam olla kiusaja, aga hilja on sellelt rongilt maha hüpata, sest ma olen kiusaja ja selleks ma ka jään, ma ei jaksaks enda mainet muuta ja mu sõbrad ei oleks siis enam minu sõbrad, sest ma reedaksin neid.

Õnneks on ainult mata jäänud ja ma saan kohe peale seda, koju temaga rääkima, et ta valiks popiks olemise mingis muus kambas, mitte minu omas, sest see pole talle hea ja ma ei taha talle haiget teha, ma ei taha, et ta teaks, milline ma olen tegelikult. 

Kell, peame tundi minema, aga Sem on ikka telos: "Kallis, palun lähme!"

"Amour, tulen," ta tuligi ja sellele järgnes kirglik suudlus.


Caspar POV

Tunnid läbi! Ma olen kuskil 15 minutit rääkinud inimestega, kes kiidavad mind, sest Melodi on ilge mõrd. Muidu need inimesed on lahedad, aga üks põhjus miks ma ära pole läinud on see, et kas Melodi võtab mu peale või ei, sest me oleme tülis, nii et ma lähe bussiga ja buss läheb 15 minuti pärast, otse kooli eest.


Melodi POV


Olen ootand 20 minutit ja teda pole tulnud, kas ta ei tulegi? Ma ootan veel 5 minutit ja siis lähen koju. Ma lihtsalt tahan temaga võimalikult kiiresti rääkida tema parema tuleviku nimel. Ja sellest, et mind ei nimetata "haige lits" ta on esimene, kes seda ütleb, sest keegi teine ei julge, kuna nad teaksid, mis juhtuks.

"Hei, amour," Sem võttis must ümbert kinni ja suudles pealaele. Ta oli soe, mul oli lihtsalt enne tuulest veidi jahe. Ma pööraasin ennast tema embuses ümber ja suudlesin teda. 

Oi pekki, ma nägin Casparit. Ma lükkasi Semi eemale ja tormasin sinna, kus ta läks, aga teda polnud, ma olin jooksnud läbi muda mülka ja teda ei ole?! Kui normaalse hingamise tagasi sain, siis otsustasin pöörata vasakule, läbi heki jalakäiate teele ja nägin teda tema sinise jopega ja loomulikult läks ta bussi, kuhu ma järgi ei jõudud.


Caspar POV


Issand, kas ma olen haige? Ma just nägin viirastust hingeldavast, jooksvast ja porisest Melodist, aga see oleks tema jaoks liiga eba naiselik ja mida ta üldse veel siin teeb, tõenäoliselt, kui ma koju lähen teeb ta endale piima vanni ja mina nägin viirastust või ajasin kellegi Melodiga sassi. Ma mõtlen lihtsalt liiga palju Melodist.

"Vabandust kas tohib?" küsis mingi kutt, kes osutas minu kohale.

"Muidugi."

"Te olete vapustav. See mida te täna Melodi Mansonile ütlesite oli nii imeline."

"Miks kõik räägivad, et ta halb on?" see küsimus lipsas üle mu huulte, sest see on imeliks, et kellelgi nii palju vihkajaid on.

"Me olime kunagi pikaajalises suhtes 1,5 aastat, aga siis ta leidis Semi ja Sem käskis tal muutuda, ta ütles, et kui Melodi ei muutu, siis tal on mingi video ja peale seda on Melodi ise selline, laastab kõike ja kõiki, ta hävitab suhteid, tallub mainete peal jne. Ma tean, et temas on see vana Melodi alles, aga ma ei talu, et ta teeb teistega sama, mida tehti temaga. Ma ei tea küll kogu lugu, aga see on see, mida ma olen näinud ja mida Melodi meie suhte lõpus ütles," see jutt üllatas mind ja nüüd tahan ma teada, täit tõde teada, sest minuga on Melodi sõbrali ja tookord, kui Sem minuga rääkis ei olnud ta väljapressija, ta ütles lihtsalt...


________________________________________

Musid-musid, lõpuks uus osa, ma lihtsalt ei jõudnud, sest on suvi jne, aga kuna nii palju oli kommentaare, et tee uus osa, siis siin see on.  

Ma tegin terve eilse päeva seda osa aga lõppu ikka ei jõudnud kirjutada, seega alles täna, aga homme ma loodan, tuleb "Surnuist ärganud" uus osa.

Loodan, et meeldis.

xoxo

KiusajaWhere stories live. Discover now