Yılbaşı özel
⚠️TW: Threesome smut⚠️
Doğruldu Changbin yavaşça, aç hissediyordu. Kendi noodleını Chan'dan alıp bir köşeye çekilmiş, sırtını tahtadan duvarlara yaslayarak yemeye başlamıştı yemeğini sakince. Minho sarıldığı yastığı bırakmadı, Chan onun yanına oturup oğlanın saçlarını okşadı ve kendi kucağını işaret etti gözleriyle.
"Gel yedireyim sana yemeğini yavrum"
Minho zoraki kalkıp Chan'ın kucağına yerleşmişti sırtını duvara yasladı Changbin gibi, zaten onun hemen yanında oturuyordu. Bir bacağını Changbin'in bacağının üzerine attı ve Minho'yu tek bacağına oturtarsk ona yemeğini verdi, daha sonrasında kendi yemeğini yemeye başladı. Minho elindeki çubuklarla yemeğiyle oynadı bir süre, biraz ağzına attıktan sonra konuştu Chan.
"Burdan gidene kadar, okulla ve olanlarla alakalı konuşmak yasak, düşünmek de yasak. Tamamen kafa dinleyeceğiz tamam mı?"
İki oğlan da kabullendi bunu. Minho yavaşça doğruldu.
"Burda düzgün içecek suyumuz bile yok neredeyse, yetmez bu bize. Ben markete gidiyorum."
Changbin atladı hemen.
"Geleyim mi bende?"
"Şurası zaten, gidip gelirim hemen. Hyung, binnienin yaralarına bakarsın sen de o ara."
"Dikkatli git gel" dedi Chan.
"Tamaaaam"
Minho çıktı evden, ağaçtan aşağı dikkatlice indi ve cüzdanını kontrol etti, yerindeydi. Yavaş adımlarla markete gidiyordu. Yolda gördüğü kediler peşine takılmış onunla ilerlemeye devam ediyordu sürtüne sürtüne.
"Basıcam şimdi üzerinize ya"
Gülerek girdi markete oğlan, markete girince önüne bir araba çekti ve önce biraz su, biraz atıştırmalık aldı. Sevdiği şarkı grubunun dergisini görünce her sayısını bulmaya çalışmıştı heyecanla, iki tane buldu ve kasaya ilerledi. Sırada beklerken bakındı etrafa, mırıldandı.
"Çilek aromalı."
Normalden büyük "sakız" kutusunu da attı arabaya, sırası gelince hepsini kasadan geçirip poşetledi ve Chan'ın kartıyla ödeyerek tekrar ilerledi eve. Peşinde yine geziniyordu kediler. Ağaca varınca tırmandı merdivenleri, üç kedi de onunla gelince güldü. İçeri girdi.
"Misafirimiz var!"
Chan içeri giren kedilere bakarak gülümsedi, Minho poşetle otururken, Changbin kedileri kucaklamıştı. Minho sakızı aradı, kutuyu bulunca yüzü yanmaya başlamıştı. Chan kutuya bakıp ne olduğunu fark edince gülmeye başlamıştı. Konuştu Changbin.
"Ne oluyor lan?"
"ya ben sakız alacağıma prezervatif almışım da..."
Changbin şaşkınca oğlana dönerek güldü.
"Bir de XL, çilek aromalı almış amına koyayım."
"Boşa gitmesin bari kullanalım, gel Chang." Dedi Chan.
"Lan siktir git! Namusuma göz dikmiş pezevenk!"
Chan gülmekten kızarırken, Minho utancından kızarmıştı. Minho elindekini geri poşete atıp cipsi aldı ve kediyi kendine çekip sarılarak çekildi köşesine.
"Alırım altıma seni görürsün Christopher."
"Ha kucağıma çıkacaksın yani."
"Altımda ağla da yedireyim sana bu lafları."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli sakız, Chanminbin ✔️
Fanfiction"ya ben sakız alacağıma prezervatif almışım da..." "Bir de XL, çilek aromalı almış amına koyayım." "Boşa gitmesin bari kullanalım, gel Chang." "Lan siktir git! Namusuma göz dikmiş pezevenk!" ***** Threesome ilişki içeren fic olduğunu bilerek okuyun...