"afra uyudu mu?"
pencereden dışarıyı izleyen gözlerimi anneme çevirdim, sarı saçlarını yukarı da dağınık bir topuz yapmıştı, üzerinde ise her zaman ki pijamaları vardı. yorgun görünüyordu, ağlamıştı belliydi.
"zar zor uyudu, ilaçlarını içirdim ancak o zaman uyuyabildi."
bir sandalye çekip oturdu ve babamın mutfak masasına koyduğu sigaraya uzandı. kaşlarım yukarı kalkarken o beni umursamadan çakmağı ateşleyip sigarayı yaktı.
"bir kanıt bulunamadı değil mi hâlâ? o şerefsiz sokakta eli kolu serbest geziyor."
sitem dolu sesiyle derin bir iç çektim ve bir sandalye çekip bende karşısına oturdum. gece 2-3 sularıydı. afra'nın aniden uyanması ile tüm ev halkı uyanmıştık, kabus görmüş ve kriz geçirmişti ama onu zor da olsa uyutabilmiştim.
"hayır" dedim bıkmış bir sesle "herhangi bir kanıt bulunamadı, afra bu olayın üstünden bir ay geçtikten sonra bize söyledi. nasıl olduysa bedeninde herhangi bir sperm bulunmadı, eğer ki bulunsaydı çoktan tutuklanırdı o şerefsiz. öznur'un babası melih amca detaylı araştırıyor bu olayı."
sözüm bittiğinde bir süre elinde ki sigarayı izledi, ardından birden ağlamaya başladı. mavi gözlerinden düşen yaşlar kalbimi yaktı.
"duygu'm" dedi titreyen sesiyle, bana bakıyordu şimdi. "ya sana da bir şey yaparlarsa? o zaman hiç dayanamam kızım, istersen açığa yazdıralım seni. çok korkuyorum duygu, bir kızım kendini kaybetti, sana da bir şey olursa ne yaparım ben."
yerimden kalkıp yanına gittim, sigara tutmadığı elini tutup öptüm. "bana hiçbir şey olmaz annem, n'olur harap etme kendini. afra'nın intikamını alacağım, onun canını yakanın canını yakmadan çıkmayacağım o okuldan."
daha fazla ağlamaya başladı, kolunu omzuma sarıp beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı "sana bir şey olursa yaşayamam duygu, unutma bunu. afra'm mahvoldu, ben de mahvoldum. sen de mahvolursan ben ölürüm."
geri çekilip saçlarını öptüm "söz veriyorum bana bir şey olmayacak. korkma, kardeşimin canını yakanın bin kere canını yakacağım."
orada birbirimize sarılıp ne kadar ağladık bilmiyorum, sabah saat beşe kadar mutfak masasının etrafında oturduk. o kaç sigara içti bilmiyorum, ben ise ne kadar ağladım farkında değildim. sabahın altısında babam işten geldiğinde anca odalara dağılabilmiştik, ve o an bana bir mesaj gelmişti.
bilinmeyen bir numaraydı.
05++
duygu, kardeşine tecavüz eden cüneyti hapse atacak bir kamera kaydı var elimde.
ama bir şartım var
onu yapmadığın sürece bu kaydı sana vermeyeceğim.görüldü.
...
zurnanin zort dedigi yere geldik
boule bi planim yoktu aniden gelisti
nys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you | gxg
Teen Fictionsana senden nefret ettiğimi yüz dil de söyleyebilirim, lâkin seni sevdiğimi söyleyemeyecek kadar korkak ve acizim. [gxg] hate love. devam ediyor..