kayra
merhabaduygu
merhaba?kayra
biraz konuşabilir miyiz duyguduygu
acil bir durum olur diye engelini açtım
acil bir durum yok ise konuşmak istemiyorum kayrakayra
lütfen
hatrım içinduygu
ne konuşacaksın benimle
ne kaldı ki konuşacakkayra
küçüklüğümden beri tanıyorsun beni
çok korkak biriyim ben duygugörüldü.
anla lütfen |
biliyorsun değil mi
çok korkarım her şeydenduygu
biliyorum kayra
bana neden bildiğim şeyleri anlatıyorsun?
söylemek istediğin şey bu muydu?kayra
ben sadece senden korkmam
ancak bir şeyden korkarsam sana da anlatamam
o hep içimde kalır ve ben korkumla ölürümduygu
amacın nekayra
duygu
ben çok korkuyorumgörüldü.
anlıyorsun beni değil mi
çok korkuyorum duyguduygu
tehdit mi ediliyorsun |
noluyor kayra |
buluşmak ister misinyazıyor...
çevrimiçi.
yazıyor...
çevrimiçi.
yazıyor...kayra
annem sesleniyor
akşam yemeğine yardım için
gitmezsem çok kızacak
dediklerimi iyi düşün olur mu
ve mesajıma görüldü at
sana güveniyorum duygugörüldü.
şaşkınlıkla kayra'nın yazdıklarını okurken kafam allak bullak olmuştu. birden bire neden bu "korku" muhabbetini açmıştı anlayamamıştım. anladığım tek bir şey vardı, o da büyük ihtimalle birileri tarafından feci derece de korkutulduğuydu.
kayra'yı tanıdım tanıyalı en ufak şeyden korkup ağlardı, çok hassastı. benim aksime düzenli bir çevre de ve düzenli bir hayatta büyümüştü. istediği herşey yapılmıştı, okula gönderdiliğinde ise en çok benimle arkadaşlık yapmıştı.
insanların yanında kediyken benim yanımda aslan kesilirdi, kayra kötü biri değildi, saf biri de değildi ancak çok korkaktı.
zamanında onunla bu konu da çok dalga geçerdim, ancak o umursamaz ve beni kahramanı olarak ilan ederdi tüm okula."abla.."
kardeşimin güçsüz ve zayıf sesini duyduğumda hemen başımı telefondan kaldırıp, mutfak kapısına yaslanmış afra'ya baktım. yorgun ve kan çanağına dönmüş gözleri yüreğimin en büyük acısıydı. kolları, bacakları daha doğrusu tüm bedeni incecik kalmıştı üzüntüden.
"birtanem." dedim hızla ayağa kalkıp ona ilerlerken. o olay yaşandığından beri odasından çıkmıyordu, şimdi çıkması hem beni heyecanlandırmış hemde germişti.
onu zar zor sandalyelerden birine oturttuğumda, elimi çekiştirip beni de karşı sandalyesine oturmuştu. güzel gözleri hemen yaşlarla dolmuştu, incecik kalmış parmaklarını yüzümde gezdirdi güçsüzce.
"çok yorgun görünüyorsun abla." dedi, kendi halini bildiği halde yine de beni düşünüyordu. yüzümde ki elini tutup avuç içini öptüm. "düşünme beni canımın içi, idare ediyorum ben. aç mısın? sana bir şeyler hazırlamamı ister misin?"
titreyen elini kendine çekip sırtını sandalyeye yasladı. "hasret ile arkadaşlığını kes abla." dedi benim dediklerimi umursamadan. ben daha nedenini soramadan elimi tutup kendi kalbinin üzerine yerleştirdi.
hızla atan kalbini hissettiğimde zar zor yutkundum.
"bana güven abla." dedi, dolu dolu olmuştu gözleri. "zihnim bana o anları unuttursa da kalbim en ufak şey de bana hatırlatıyor olanları. senden tek isteğim o kızdan uzak durman. mesele sizin arkadaşlığınız değil, mesele benim başıma gelen olayın şahitlerinden biri olması."
gözlerim şokla büyürken yutkunamadım bile. "afra, ne diyorsun sen? hasret'ten bahsediyoruz, yıllardır evimize gidip gelen kızdan bahsediyoruz."
gülümsedi "kimin ne çıkacağını nereden bilebilirsin abla? kimseye güvenme bu yolda. senden intikam alma demeyeceğim, intikam al ki ben son nefesimi verirken bile huzurla dolayım. illa ki biriyle bu yola devam etmem gerek diyorsan, o kişi kayra olsun abla. kayra'yı o insanların elinden al, ortaokulda yaptığın gibi onu diğerlerinden koru. büyük ihtimalle onu tehditle şantajla ellerinde tutuyorlar. benden hiçbir farkı kalmamış."
gözümden yaşlar akarken ayağa kalkıp afra'ya sarıldım. kolları güçsüzce belime dolanırken kumrala çalan saçlarını öptüm. "nefretimle boğacağım onları afra'm." dedim "nefretimde boğulmayı hak etmeyen kişiyle beraber olup boğacağım onları."
gözyaşlarını omzumda hissetsem de sesimi çıkartmadım, omzumda istediği kadar ağladı bense onun sırtını sıvazlayıp saçlarını öptüm usul usul. boğacaktım, nefretimin ateşiyle yakacaktım hepsini.
...
kayra ve duygu cok yakisiyorlarmis fici okuyunca fark ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate you | gxg
Teen Fictionsana senden nefret ettiğimi yüz dil de söyleyebilirim, lâkin seni sevdiğimi söyleyemeyecek kadar korkak ve acizim. [gxg] hate love. devam ediyor..