III

24 1 0
                                    

Я бистро подивилася спочатку на дівчину, а потім на Клауса.

В моїй голові нічого не вкладалося.. Хто це? Його дівчина? Чи жінка? І взагалі, хто тут?

Видно було, що Клаус зрозумів, про кого говорить блондинка.

- Дорогенька, мені вже час залишати вас. - із натягнутою посмішкою сказав хлопець

- А куди ви?

Дівчина нічого не розуміла, але почула в низу крики, та як розбивається посуд.

- Клаус!! - хтось кричав у все горло.

Я повернулася на крик, але мене зразу розвернув до себе брюнет, та поцілував мою руку із словами:

- Не забувайте мене, і я вас не забуду. Можливо ми колись зустрінемося.. - договорив Клаус та зник.

Думки: І що це вбіса таке?

Через пару секунд, все в низу стихло.

Дівчина вибігла із кімнати, та побачила, який в низу бардак. Половина гостей була мертва, скрізь була кров, картини та посуд валялися на полу. І саме головне, люстра була розбита..

Запах крові був просто всюди, із-за цего у дівчини під очима почалися показуватися чорні смужки.

Знаходитися тут зовсім не хотілося, а то спишуть на неї, що це вона все зробила..

Дівчина розвернулася та пішла геть.

По дорозі вона багато думала.

Думки: Хто вони? Хто за ними прийшов? Чи живі вони взагалі? А як там Клаус?

Найбільше вона переживала за нього, але чому? Вони поспілкувалися всього лише пів години, навіть менше, але...

Коли дівчина прийшла додому, то зняла цю чортову сукню та викинула її із вікна, та зразу направилася в баню.

Біля двох годин вона там пролежала, все ще думаючи.

Стільки запитань... І зовсім немає відповідей..

Слідуючі пару днів, вона думала і думала про брюнета.

Думки: Якого дідька він не виходе із моєї голови?

Її в одну мить і бісило це, що вона думає про нього, а з іншої сторони, він ж такий красень, добрий, розуміний, талановитий..

Думки: Чорт, я що закохалася? Ні, ні, ні..

В дівчини було тільки одне привило: Ніколи не закохуватися! Ніколи!

Думки: Треба викинути його із голови! І якщо подумати.. за ним прийшли, і кричали його ім'я, значить він поганий... Все, він поганий вампір! Поганий!

Слідуючий рік, дівчина переконувала себе в тому, що він поганий та злий, але вона не знала на стільки...

Кохання Гібрида Where stories live. Discover now