IV

22 1 0
                                    

2020 - тий..

Після того, як зник чарівний брюнет, дівчина ще рік жила в Новому Орлеані, але потім поїхала.

За всі ці роки, характер Т/І дуже змінився. Вона вже була не та хороша дівчинка, а стала стервою...

Так як їй не давали спокою спогади, про Клауса, вона знайшла багато інформації про нього і його сім'ю.

Дівчина розуміла, якщо за ним тоді прийшли, значить він не такий добрий і хороший, але вона навіть не уявляла, з ким вона тоді говорила і кому посміхалася..

Його сім'я, це перші вампіри на світі.. всі інші вампіри пішли від них..

Чим більше вона дізнавалася про нього, тим більший шок був в неї..

За всі ці роки, вона узнала про нього і про його родину все.. але тільки одного не знала, де вони..

Вона шукала їх, за допомогою своєї магії, та навіть просила інших відьм їх знайти, але не виходило..

Т/І не просто вампір, вона Еретик.

Дівчина родилася ще в 1825 році, в сім'ї знатних осіб. Її батько мав багато полів, на яких працювали найми, та мав багато грошей. Її мати ніде не працювала, більшість часу, тільки тратила гроші.

Від того, що її вся сім'я була відьмаками, до дівчини також перейшов цей дар. Всі вміли чаклувати, тому не дивно, що мали стільки грошей..

Всі в місті любили та шанували цю сім'ю, та навіть не здогадувалися, хто вони..  бо якби знали, то спалили б їх напевно..

В 1845 дівчину перетворили у вампіра. Ця ситуація, завжди  залишиться в її пам'яті..

Вона просто гуляла по садочку, який був неподалік їхнього будинку, то натрапила на вампіра.

Звісно вона знала, про всіх таких істот, але не думала, що колись побачиться з ним в живу.

Той чоловік виглядав, як людина. Був гарний, охайний, та добрий, але тільки на вид..

Він випив кров дівчини, а потім згадав хто вона, перелякався, та дав своєї крові. Дівчина вижила, та стала Еретиком.

Сім'я не прийняла її.. вони просто вигнали її з будинку, та сказали забути за них..

І дівчина пішла, і ніколи не поверталася.

Скільки років вже пройшло, але вона все ще хоче до них.. але їх уже немає..

Все це вона згадувала, коли була у ванній, повній піни та з бокалом в руках.

Зараз вона приймає гарячі ванну, щоб послабити своє тіло, та вечері піти на маскрад, де вона буде гуляти до ранку.

Дівчина стала із ванни, та навіть не накинула на своє оголене тіло нічого, та підійшов до дзеркала.

Там вона бачить гарну брюнетку, із синіми як океан очима, та пухлими губками.

- Виглядаю, як завжди шикарно..

Сказала сама до себе брюнетка, та  поставила бокал на столик, і  зробила маску для лиця, та пішла одягатися.

Кохання Гібрида Where stories live. Discover now