V

476 21 0
                                    

Zastanawiałam się, czy powinnam Jej mówić o tym wszystkim. Pragnęłam jej, ale bałam się, że to co wydarzyło się zeszłej nocy może wpłynąć negatywnie na nasze relacje. Czas pokaże, postaram się do niej zbliżyć. Bardzo mi na niej zależy, chyba pierwszy raz w życiu poczułam coś do drugiego człowieka. Jest najpiękniejszą kobietą jaką kiedykolwiek spotkałam. Szaleje na jej punkcie. I mam nadzieję, że nadal będzie chciała ze mną rozmawiać., że nie przestraszyła się tego co mogło się między nami wydarzyć. Chciałabym, aby chociaż w połowie pragnęła tego co ja. Chciałabym, żeby mnie pocałowała, żeby spojrzała na mnie w ten sam sposób, w który ja patrzę na nią. To jedno z moich marzeń, a marzenia się spełnia...
Muszę zaryzykować, nie chcę żałować straconej szansy. Jeżeli mnie odrzuci będzie bardzo bolało, ale będę miała pewność że nie mam u niej szans. Dopóki tego nie wiem będę walczyć. Czas wziąć sprawy w swoje ręce. Czas zawalczyć o siebie, czas zawalczyć o miłość... To napisze do niej zobaczę jak reaguje na moją osobę czy to co się wydarzyło diametralnie zmieniło jej stosunek do mnie.
Do Anna:
„Przepraszam za moją bezpośredniość. Nie chciałam żeby poczuła się pani niezręcznie. Czasami mam niewyparzony język 😝
Ale są tego również plusy (koleżanki potwierdzą) 😈"

Od Anna:
„Oj mała, mała... to w końcu pani czy ty? Musisz się zdecydować, nie lubię spóźnialskich i niezdecydowanych 😎
A co do koleżanek, to jestem w stanie uwierzyć 😅
Nic się nie stało słońce, nie powinnam tyle pić to moja wina"
Do Anna:
„W takim razie w ramach rekompensaty powinnaś mnie TY zaprosić na kolację, musisz mi się odwdzięczyć, przez ciebie ciężko mi się skupić w codziennych czynnościach :)"
Od Anna:
„Tak? A niby dlaczego? Masz w głowie obraz starej baby? Hehe
A na kolację chętnie cię zaproszę i jeszcze raz osobiście przeproszę"
Do Anna:
„ nie chcesz wiedzieć jakie mam obrazy w głowie 😈
Dobrze, w takim razie zgadzam się na kolację i drinka, ale pamiętaj tylko JEDNEGO"
Od Anna
„Dziś 18 u mnie"
Do Anna
„Tak jest pani profesor, będę punktualnie"

Była najwspanialsza... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz