Merhaba ben Buse SOYKAN . Lise 3 öğrencisiyim annesi tarafından terk edilmiş babasıyla yaşayan bir genç kız . Şuan yatağın da uzanmış bir şekilde alarmın çalmasını bekliyorum prensip olarak alarm çalmadan yataktan çıkmam . Yeni bir okul sabahı ve bende heyecan yok zaten arkadaş canlısı değilim belki o yüzden sevinmiyorum . Babama göre ben yabaniyim fakat 6 yaşında annesiyle daha tam vakit geçirmemişken ilk arkadaşı annesi olmamışken hayata atılan bi kızım nasıl yabani olmayayım ...
Tabi ben bunları anlatırken alarm çaldı bu okulun iyi yani okul formasının olmaması . Banyoya girdim günlük rutin işlerimi hallettim odama geldiğim de tabiki de babamla karşılaşmayı düşünmüyordum .
" Bir sorun mu var ? "
" Hayır kızım sadece çıkmam gerekiyor yanına uğrayıp bol sans dilemek istedim "
" Anlayışın için teşekkürler izin verirsen üstümü giyicem ? "
" Tabi kızım bende işe gidiyorum yeni okulunda bol şans "
" Teşekkürler "
Bizim baba kız en uzun sohbetimiz bu kadar iyi baba gibi görünmeye çalışıyor ama başarısız . Neyse dolabın karşısına geçtim yeni okul da forma olmadığına göre siyah şort ve bir rambo atletle gidebilirim . Üstümü değiştim telefonumu alarak Aşşağı indim bişeyler atıştırsam iyi olacak mutfağa girmemle korna sesi duydum tabi ya biricik babacım beni servise yazdırmıştı . Paramı cebime tıkıştırıp evden çıktım . Servise bildiğim de yeni kız muhabbeti açıldı servis böyleyse okul da neler olacak ...Bir dakika ya cidden burası okul mu ? Bu obamanın beyaz Sarayı falan değil mi ? Şaka bir yana burası okul olamayacak kadar güzel bir yer . Şuan deli görünebilirim çünkü yaklaşık 5 dakikadır okulu ağzı açık bir şekil de inceliyorum . Yavaş adımlarla okula girdim kızların delici bakışlarına maruz kalmayı düşünmemiştim . Niye böyle bakıyorlar anlamıyorum siyahlara büründüğüm için mi acaba . Neyse direk müdürden sınıfımı öğrensem iyi olacak .
Büyük uğraşlarım sonucunda müdür odasını buldum içeri girsem iyi olacak . Kapıyı tıklattım içeriden
" Gir " sesini duyunca direk girdim .
" Merhaba ben yeni öğrenciniz "
" Buseydi değil mi ? Bu sabah babanla konuştum bende seni bekliyordum "
" Evet efendim buse . Daha erken gelmek isterdim malum okul büyük ancak bulabildim " öyle gerçekten bi ara kayboldum kendimi kızlar tuvaletin de buldum sonra sora sora geldim .
" Anlıyorum busecim istersen bir öğrencimiz sana yardımcı olsun okulu tanıtsın ?"
" Yok efendim sağolun şubemi söyleyin ve katını yeterli bana . "
" Peki 11-C busecim 2. Kat "
" Teşekkürler " sonunda çıkabildim iyi bir müdür fakat çok geveze bunu burda harcarlar ya gevezeliği bi kenara bırakmalı bence .Evet yeni sınıfımın önündeyim suan girsemmi girmesemmi diye ikileme yaşıyorum amma ve Lâkin korkunun ecele faydası yok diyip içeri girdim öğretmen dahil herkesin gözü bendeydi konuşmak için boğazımı temizledim
" Merhaba ben yeni öğrenci "
" Hosgeldin canım bende edebiyat öğretmenin nazan , gel içeri şöyle kendini tanıt bitanem " hadi canım buranın öğretmeni bile cana yakın neyse en iyisi daha fazla dikilip rezil olmim kendimi tanıtıp yerime oturmam en mantıklısı .
" Ben buse buralıyım bu kadar " az olsun öz olsun en iyisi .
" Tamam canım boş bir yere geç arkadaşlar neresi boş ?"
Bir öğrenci bağırdı
" Hocam atakanın yanı boş " sonra sınıftan kıkırdamalar çıktı noluyo burda benim bilmediğim ?
" En arka sıra busecim hadi geç otur " ağır adımlarla ilerledim elimden geldikçe kimsenin yüzüne bakmadım atakan denilen çocuğun yanına oturdum soğuk bakışları vardı yüzünde ufacık bir mimik bile yok bu nasıl bi insan allasen ? Bunu tanıtmak gerekirse şöyle ; sert bi görünümü var deniz mavisi gözler kumral bir ten böyle işte aslında badboy havası var ama yakışmış buna ya neyse fazla bakmim .Geleli 5 dk olmadı ama bana bakıp fısıltıyla konuşan çok insan var işte bu yüzden arkadaş çevrem yok tanımadığı biri hakkın da konuşan tanıdığı insan hakkında neler konuşur kim bilir .
-
Şuan 5. Ders yani bu dersin bitimi öğle arası çok acıktım ya sabahta bişey yemedim zile de 10 dakika var daha .
Bir dakika ya şuan cidden çok rahatsız hissediyorum neden mi hani biri sizi izler ve siz bunu hissedersiniz
ya hı tamda öyle şuan yanımda oturan atakan denilen çocuk bana bakıyo ee benim erkeklerle hiç düzgün muhabbetim olmadı ne desem buna bakmasana mı desem ama o da utanan sevgili gibi ya da önüne dön mü desem yok ya o ne öyle ağır abi en son dönüp" Bir sorun mu var ?" Diye sordum
Tabiki " Seni ilgilendirmez cevabını beklemiyordum " Allam ya bune sapık psikopat bu ya hem bakiyo hem tersliyo ben iç sesimle konuşurken zil çalmıştı direk kantine gitmem lazım hass ben kantin nerde bilmiyorum ki şimdi bu ego torbasınada soramam sanırım yine arayarak bulucam .Aşşağı indim ama hala kantine benzer bişey yok napcam ben acaba bu okul yukarda mı kantini yaptı diyip merdivenlerden yukarı çıktım ve şuan en üst kattayim ve kantin burda da yok cama doğru yürüdüm dışarı bakim belki dışarıdadir camdan dışarı bakıyordum ki boynum da sıcak bi nefes hissettim
" Ne o yeni gelen prensesimiz kayboldumu yoksa "
Bu da kimdi şimdi ...