(5)

46 12 0
                                    

YG: Sevgilim Jimini görmeye geldim. Bi mahsurumu vardı?

Tae: Bak Yoongisin kraliyet erkeğisin falan bilmem ben. Jimin benim küçük ve değer verdiğim kardeşimdir. Eğer onu üzersen-
Yoongi sözünü kesmişti.

YG: Naparsın? hadi söyle

Tae: Canlı canlı derini üzerim ona göre

YG: İddalısın demek hm?/ demiş sertce dahada Taehuyungun siniriyle oynamıştı.
Tae: Tam ağzını açacakken Jimin'in seslenmesiyle durmuştu.

JM: Yoongi?

Tae:/ sesizce gülümseyerek/ Yine görüşmek üzere Min Yoongi.
Demiş ordan uzaklaşmıştı. Yoongide Jimine yakınlaşmıştı.

Yoongi adeta zerafetin vücut bulmuş halini görmüş gibiydi. Yavaşca Jimin in elini tutmuş hafif öpmüştü.

YG: Sevgilim nasıl bu gün?

Jimin elini sertce çekmişti Yoongiden.

JM: Bak birincisi ben senin sevgilin değilim aramızdada bir bağ yok! İkincisde burdan git bir daha gelme!

Jimin tam gidecekken Yoongi Jimin in kolundan tutdu.

YG: Jimini baştan aşağı süzerek sesizce söylemişti/ Ama kanında ruhunda bedeninde bana ait Jimin.

Jimin tam bir şey söyleyecekken Yoongi parmağını Jimin in dudağına yavaşca getirmişti.

YG: Şsst sakin ol bebeğim artık benimlesin hem / Gözüyle yukarı pencereni işaret etmişti. / Babanlarda bizi izliyor bir aksilik çıkarmanı istemezler hm?

Jimin yavaşca başını kaldırmış Namjoonla Jin i pencerede görmüştü. Kolunu Yoongiden çekmişti. Yüzü düşmüştü bir anda. Karşısındaki bedene hiçte güveni yoktu.İç çekip İsdemsizce Yoongiye bakmıştı.

JM: Tamam geliyorum

YG: Gülümseyerek/ Aferin
Jimin in elinden tutmuş arabanın kapsını onun için açmıştı Jiminde binmişti. Kendiside sürücü koltuğa geçmiş ve ordan uzaklaşmıştılar.

...

Jin: Yoongiyle Jimine bakarak/ Sence doğrumu yapdık Namjoon?
Namjoon: Olması gerektiği gibi. Bu diğerinden basit Jimin in yapacağı ikinci zor işi daha var.

...

Jimin'den
Elimi çeneme yaslayıp pencereden dışarını izliyordum. Ona hiçte bakmak istemiyordum. Elim dakika bir boynumdaki ısırık izine gidiyordu. Dün geceni unutamamıştım hala acını tekrar tekrar hiss ediyordum. Ya şimdide aynı şeyi yaparsa? Ya sadece benimle kanım için nişanlandıysa? Düşünürken bacağımda hiss etdiğim el ile ani şekilde Yoongiye dönmüştüm.

Yazar'dan

JM: Napıyorsun?!
YG: Yoldan gözünü ayırmadan/ Sevgilime dokunamazmıyım?
Yoongi bunu söylerken dahada elini yukarı tarafa getirip sıkmıştı.

JM: Ah! Yapma canım acıyor/ demiş Yoonginin elinden tutup geri çekmişti.

Yoongi Geldikleri için elini çekmiş bir şey dememişti. Arabanı durdurup inmişti. Jiminse neresi olduğuna bakarken Yoongi kapını açmıştı.

JM: Yoongiye aldırış etmeden inmiş etrafına bakıyordu. Ormanlık ıssız alandı. Karşı taraftafta sim siyah büyük bir malikane var gibiydi.

JM: Burası neresi? Hem neden geldik?

YG: İçeri geçince görürsün/
Jimin in belinden tutmuş ilerlemiştiler. Malikaneye geldiklerinde Yoongi kapıyı açmış Jimine yön vermişti.

Jimin'den

İçerisi zefiri karanlık gibiydi. Yoongi işıkları açdığında aydınlığa kavuşmuştu. İç tadilatı tam yapılmamıştı ama salonun ortasında Yemek masası vardı. Kırmızı mumlar etrafı azda olsa aydınlatıyordu.

YG: Kapıyı kapatarak/ Burası özel yerim ve iç dizaynını yapdırmadım çünki senin zevkine göre yapdıracağım. Hem evlendikten sonra burası bizim evimiz olacak.

JM: Sesizce içimden geçeni dilime getirmiştim/ Sevmediğim bir yabancıyla bir evde yaşamak hm

YG: Bir şeymi söyledin?

Yazar'dan
Jimin bir şey söylememiş adımlarını karşı tarafa yöneltmişti yavaşca etrafa bakıyordu.

YG: İkimiz için sade bir akşam yemeği düzenledim nede olsa ilk görüşmemiz

Jimin isdemsizce geçib oturmuştu Yoongide karşı tarafına oturmuştu.

YG: Kan şarabı isdermisin?

JM: Hayır ben kan gibi şeyler içmem

YG: Neden ilk defa duyuyorum bunu birisinden

Jimin İç çekmişti. Bir anlık karanlık anıları aklına gelmişti.

Ne geldi acaba aklına

vampire blood || YOONMİN ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin