Her şey olup bitiyordu. Ne oldu ne bitti anlamadan...

1 1 0
                                    

Ruhu yorgundu, bedeni ise ayrı yorgundu. Ruhsal yorgunluk ve bedensel yorgunluk birleşince dayanamayacağını düşünüyordu ama bir şekilde de olsa dayanabiliyordu.

İçinde nelerin koptuğuna dair bir bilgisi yoktu. Birşeyler oluyordu ama neler olduğunu anlamıyordu.

Gerçekten neler oluyordu?

Neden diye sorarken bile yoruluyordu. Nedeni aramayı bırakmıştı aslında..

Yorulmuş ruhu ve bedeni yaşamak istemiyordu artık..

🕳️

Seslerin sessizliğiydi o. Çok ses vardı. İçinde, dışında..
O sessizdi. Tuhaf bir şekilde sessizdi.
İçindeki ses susmuyordu. Dili ise çok sessizdi..

Her şey olup bitiyordu. Ne oldu ne bitti anlamadan.

🕳️

Biz durmadan bir çaba içindeyiz. Peki ya sonumuz..
Her zaman çabalamalıyız ama dozunda.
Ömrünü dolu dolu yaşayarak geçirmeli her insan.

🕳️

Uyumak neden seviliyor bu kadar?
Ben uyumayı, uykuyu, uyku ile ilgili her şeyi çok seviyorum. Çünkü uyurken genellikle birşey hissetmiyorsun, unutuyorsun.
Aksine güzel rüyalar görüp uykundan az bir süre de olsa mutlu uyanıyorsun.
Rüyanda gördüğün birşey veya bir kişi seni o kadar çok mutlu ediyor ki, o gün için içine sığmıyor, aklına geldikçe sırıtıyorsun:))

Peki ya aile...
Aile denilince aklınıza ne geliyor?
Bazen sıcak bir yuva, bazen soğuk bir koğuş, bazen gözyaşı, bazen sevinci, bazen korku, bazen endişe...

Anne denilince ne hissediyorsunuz?
Baba denilince ne hissediyorsunuz?
Bazen çok güzel şeyler hisseder, bazen hiçbirşey hissetmez, bazen ise nefret hissederiz.

Doğduğun yer, doğduğun çevre, içine doğduğun insanlar senin hayatının her kısmını etkilerler. Her türlü bir yerden çıkarlar ve o an şaşırıp kalırsın.

Sen etkilendikçe tükeniyorsun.

Çok yoruldum, her anlamda. Bende tükeniyorum işte zaman geçtikçe dibe batıyorum.

Geçirilme tarihi = 17/12/2023

Kendi İçinde ÇırpınanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin