Yazılma tarihi=07/12/2023
Geçirilme tarihi=10/02/2024
Saat=14.34
Gün=Cumartesi1 yılı daha geride bırakacağız. Az kaldı çok az.
Peki ne değişti? Bir sonra ki sene için hevesli ve mutlu musun?
Günler başa sarıyor, uyu kalk okula git gel yemek ye ve tekrar uyu.
Ruhum çığlık atıyor. Bedenim ise sadece sessiz bir şekilde olanları izliyor.
Ona tebessüm eden diğer bedenlere aynı şekilde tebessüm ediyor.
Kaçına sıcak bir tebessüm ettiğini çözemiyor.
🕳️
İnsanlar çıkar uğruna her şeyi yapabilicek yaratıklar.
Yanlız kalır gelirler yanına zamanı geçsin diye, senin zamanını kalbini kırarak harcarlar.
Canları sıkılır sana yazar canının sıkıntısı geçsin diye sen ile dalga geçer.
Gelir sana hoşuna giden olayları anlatır, senin kalbinin bir kısmının parçalandığını bilmeden.🕳️
Her bitti dediğin zaman aslında yeniden başlıyorsun.
Bilemiyorsun. Eğer ölmemiş isen hiçbir şey bitmiyor.
Her şey tekrardan başlıyor, başlamak zorunda.🕳️
Hayattan zevk almaya çalıştıkça batıyorum. Her defasında umudumun kırılmasından sıkıldım.
Sıkılmaktan sıkılmak nasıl oluyor.
Ee nasıl gidiyor hayat?
-"Nasıl gittiğini ben bile artık çözemiyorum."
Başımın sağ tarafında, sol üst kısmında, boynum da ve gözlerimde davul çalıyorlar sanki.
Hayat beni mahvediyor . Dayanamıyorum demek istemiyorum ama dayanamadığımı hissediyorum
İçimde, kalbimde nelerin olduğuna dair ilk defa hiç birşey bilmiyorum. Ama aklıma geldikçe kalbim yanıyor sanki..
Rüyalarıma bile giriyor.Aklım onu üstüne çizgiyi çekmişken kalbim çizgiyi silmeye çalışıyor. Silmesini istemiyorum.
Zorluyor yaşamak. Bende yaşamak için zorluyorum.
Düştük kalkacağız demiyorum sürüneceğiz. Çünkü ben bildim bileli sürünüyorum kalktıktan 2 dk sonra yine düşüyorum. Değişmez bu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendi İçinde Çırpınanlar
RandomRuhu olduğu yeri terk edip boşlukta savruluyor,dalıp gidiyordu.. Savrulup nereye düştüğünü bilmeyen, kaybolan bir yaprak gibiydi. Rüzgar onu evinden, dalından koparmış, kaybetmişti. İnsanlar evini kaybetmiş yaprağa basıp geçiyorlardı. Yaprak ise old...