size mi gitsek

738 47 43
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Soğuk bir okul günüydü. Aylardan Şubat günlerden Perşembe idi... Jin, namu, tae ve ben. Biz dört arkadaştık 4 gunahsiz (aslında degil) can...

Okulda son dersti, ben yine uyuyordum taehyung ise yine beni dürtüyordu, Namjoon ve Jin ise flortlesiyorlardi. Tae'nin yoğun durtmesi üzerine mecburen kafamı kaldırdım. Dersimiz boştu ve bu fırsat asla kacmazdi. Sanki herkes beni bekliyormuş gibi başıma dolustu (herkes dediği de; Jin, namu, Felix, hyunjin).

Jm: "Hayırdır kardeş bir sorun mu var? ne alacaklı gibi başımda dikildiniz?"
Fl: "evet bir sorun var, sıkıldık napalim?"
Hy: "size mi gitsek Jimin?"
Jm: "bana gidip napicaz kardeşim"
Th: "ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNAYALIM"
JN: "gerizekalı ne bağırıyorsun!"
Th: "sen niye kafama vuruyosun?"
Nm: "acıdı mı?"
Th: "çok"
Nm: "öpim de geçsin"
Hy: "ıy igrencsiniz, neyse geliyoz o zaman bugün"
Jm: "gelin madem ne diyim, yarınki eşyalarınızı da getirin madem kalın gece"
Th: "oha süper, JİMİNLE BEN YATIYORUM!"

bu sefer de ben vurdum taehyung'un kafasına. Biraz salakti ama iyi çocuktu aslında, ama işte kıymetini bilmeyen bazı hödükler vardı. Eski sevgilisi joen.

Nihayet zil çalmıştı, önce ben çıktım çünkü yoongi'yi görmek istemiyordum. İyi çocuktu ama fazla yapışkandı ve bana karşı olmasa da fazla acımasızdı. Bu özelliğini bir gün eve giderken tesadüfen görmüştüm, kavga ediyorlardı. O, jungkook ve hoseok. Hepsi birbirinden acımasızdı...

Aklıma gelen başıma gelmişti işte, yoongi ile karşılaşmıştık ama yüzüme bakmamıştı... NE DEMEK YÜZÜME BAKMADI yolun ortasında durup mal gibi yoongi'ye bakıyordum. 'takip etsem nolur acaba' 'bence etmeliyim' ve yine iç sesime yenilerek yoongi'nin peşinden ara sokağa girdim. Ama keşke girmeseydim dedim çünkü yoongi birini bağlamıştı!. (Manyak aq bu) olduğum yerde kalakaldım, yoongi arkasını dönüp beni görünce affalladı (yazık ya aşık çocuk sana).

Jm: "ee müsait değilsin galiba ben gideyim en iyisi-"
Yg: "hoop yakaladım, nereye gidiyorsun?"
jm: "eve gidiyorum nereye gidebilirim?"
Yg: "iyi iyi, bişey mi oldu"
Jm: "yüzüme baktın da niye selam vermedin?"
Yg: "dışarda görünce görmezden gel el falan sallama dedin ya"
Jm: "ne zaman dedim"

Flasback

"Yeter ya!"
"Abartma sadece el salladım"
"Sallama el falan hatta mümkünse selam bile verme, istemiyorum!"
"Ama ben istiyorum"
"Başlarım istemene, sallama dedim!"
"Tamam nasıl istersen"
(Girdi mi götüne Jimin)

Flasback finish

Jm: "hiç hatırlamıyorum, bence sen atıyosun"
Yg: "kesin hatırlamıyorsundur"
Jm: "yalan mi soylicem be allah Allah"
Yg: "ne münasebet, bişey mi oldu peşimden geldin"
Jm: " 'simdi sictigin boku temizle jimin' ha aa sey ŞİŞE ÇEVİRMECE"
Yg: "şişe çevirmece mi?"
Jm: "aa evet şey bugün bizimkilerle benim evime gidiyoruz. bugün bende kalicaklar şişe çevirmece oynicaz -gerci daha haberleri yok- sende gelsene"
Yg: "işim olmazsa gelirim"
Jm: "ne işi"

Yoongi tek kaşını kaldırıp bana baktı. Kafamı çevirdim, pic cevap vermedi bana. Bende sinirlenip gittim, giderken de ona sövüyordum. "Ahmak, egoist, pic, salak kedi, yakışıklı pezevenk" "oşom olmozso golorom, gelme lan amina kodum sanki çok meraklıyım senin gelmene!"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
















🖕🏻



























İlk bölüm böyle oldu gerçi pek olduğunu da düşünmüyorum ama yapicak bişey yok 😞✌🏻
Karakterlerin fic'deki halleri Instagram da reels olarak attım ordan bakabilirsiniz.

şişe çevirmece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin