götüne sok

94 6 3
                                    

Yoongi'den

Jk: "LAN YARRAK KIŞ AYINDA ÇİLEĞİ NERDEN BULAYIM BEN!?"
YG: "nereden çıkartıyorsan çıkart ama o çileği bulmadan gelme
Jk: "inş sikin kopar. Çüksüz kal!"
Yg: "ağzını sikerim senin puşt. Siktir git bul çileği"

Jungkook'un yanından ayrılıp jimin'in yanına çıkmak için geri binaya girdim. Mutlu mutlu jimin'in kaldığı odaya doğru ilerliyordum, odadan birkaç kişinin çıktığını görmemle adımlarımı hızlandırarak odaya girdim. Jimin ağlıyordu, her her darmadağın olmuştu. Telaşla yanına oturdum ve sıkıca sarıldım.

"Ne oldu burda!?"
"Önemli bişey değil boşve"Nasıl önemli değil!? Dışardan geliyorum, odadan birilerinin çıktığını görüyorum, odanın dağınık olduğunu görüyorum ve en kötüsü de seni ağlarken görüyorum! Nasıl bişey olmaz!?"

Kafasını öne eğdi ve daha çok ağlamaya başladı. Elimle bana bakmasını sağladım, dudağına ufak bir buse kondurup sarıldım. Yine içli içli ağlamaya başladı, on dakika sonra ağlaması bitti ve uyuyakaldı. Yavaşça yatağa yatırdım, yatırdıktan hemen sonra ise doktor gelmişti. durumunun iyi olduğunu ancak daha fazla sters yaparsa bebeğin olması gerektiğinden daha erken doğacağını söyledi.

Yaşlı gözlerle baktım küçük sevgilime. Öyle huzurlu uyuyordu ki...

4 ay sonra

"Hazır mısın yoongi?"
"4 aydır hazırım Jimin artık gidelim hadi"
"Benden heyecanlısın sanki biraz"
"Ya Jimin! Hadi cinsiyetini merak ediyorum (içinden: lütfen erkek olsun)
"Tamam tamam hadi gidelim"

Yoonginin benden daha heyecanlı olduğunu görünce ufak bir kıkırtı döküldü dudaklarımdan.

Kliniğe geldiğimizde yoongi hala yerinde durmuyordu.

"Park Jimin"
"Hadi Jimin geçelim!!"
"Lan dur düşücez"
"Tamam durdum ama hadi hızlıı"

"Üstünüzdekileri çıkartıp uzanın lütfen"
"Tabi"
"Karnınızı açar mısınız"
"Gözüküyor mu doktor cinsiyeti"
"Bir saniye beyefendi"
"Dursana yoongi"
"Cinsiyeti belli oldu"
İkisi birden: nedir?
"Hayırlı olsun! Güzeller güzeli bir kızınız olacak!"
"Neh.... (Ağlama sesi)"
"Jimin JİMİNN KIZIMIZ OLUCAK!"
"evet yoongi kızımız olucak..."
"Erkek gibi hissetmiştim ama"
"YOONGİ"

İlahi bakış açısı

Yoongi elindeki ultrason kağıdıyla önüne bakmadan ilerliyordu. Bir süre sonra yanında haraketlilik hissetmediği için arkasını döndü. Jimin elleri belinde yoongiye bakıyordu, yoongi soran gözlerle bir jimine birde arabaya baktı. Kağıda o kadar dalmıştı ki arabayı geçtiğini fark bile etmemişti.

Jimin ise bu durum karşısında minik sevgilisine gülüyordu. Yoongi nazikçe sevgilisinin elini tuttu ve arabaya binmesine yardım etti. Bir süre sonra yoongi yol kenarındaki bir markette durdu ve indi. Geri geldiğinde kapıların açık olduğunu ve jimin'in ise olmadığını gördü. Telaşla bir sağa bir sola baktı ve jimini aradı, telefonu başka bir adam açtı.

Sevgilim kişisi aranıyor...📱

JİMİN

yanlış kedicik

JİMİN NERDE!

merak etme kedicik sevgiline
ve kızına iyi bakıcaz.

KİMSİNİZ VE ONLARDAN NE İSTİYORSUNUZ!

onlardan değil, jiminden istiyoruz sadece, bebek de karnında olduğuna göre ikisinden de intikam alıcaz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

şişe çevirmece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin