iki çizgi

274 21 7
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vante bacıma teşekkürlerimi sunuyorum ve bölüme başlıyorum
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Penisinin başını deliğime konumlandırdı ve bir anda içime girdi "Ah!'' alışmama izin vermeden sertçe içimde vuruşlar yapıyordu sesli bir şekilde inliyordum
kulağıma yaklaştı ve fısıldadı:

''Eğer sesiz olmasan tüm ev duyar bunu istemesin degil mi jiminie'' sadece hm diye bir mırıltı çıkarabildim. İçimden çıktı boynundaki basaklarımı indirip bacaklarımı aralayıp tekrar içime girdi.

Vuruşları hızlandı penisinin başı hasas noktama degince ağzımı aralayıp
''O-orası lütfen yoongi-ah hızlan'' hasas noktama vuruşlar yapmaya devam ediyordu titriyerek karnımın üstüne boşaldım yoongi ise hala içimde vuruşlar yapıyordu.

Bir kaç vuruştan sonra " boşal artık!'' diye mırıldandım ''geç boşalıyorum'' içimde vuruşları devam ederken bacaklarımı tutup içimde sert vuruşlar yaptı kısa bir süre sonrada yavaşça içime boşaldı.

Kendini üzerime bıraktı biraz nefeslendikten sonra bana baktı ''ow birileri yine şişmiş desene'' baygın gözler ile bakıyordum ''bir tura daha ne dersin?" Bir kaç saniye düşünüp ''olur" dedim.

Üzerime egilip dudaklarımızı birleştirdi kollarımı boynuna doladım öpüşmemiz derinleşirken dudaklarımdan ayrılmadan boynuma yöneldi kendine ait izler bıraktı.  gögüs ucuma gelip ısırdıgında acıyla inledim "ahh'' gögüslerimden kasıklarıma dogru dili ile ıslak bir yol aldı kasıklarıma gelince dogruldu.

Bir eli deligimin üzerinde git geler yapıyordu bu zevk veriyor muydu? evet.
parmağını çekti ''Mastürbasyon yapmanı istiyorum'' dedigi şeyi anlamdığım için sadece "ha?" diye mırıldandım ''Parmakların ile kendini tatmin et bende seni izliycem'' şimdi dediğini anlamıştım zaten genelde mastürbasyon yapardım.

Parmağım ile deliğime yavaşça baskı yapıp zevk suyum ile ıslattım daha sonra deliğimin üzerinde git geler yaptım ''ah...mmh...Yoongi-ah hızlan'' kendi kendime mırıldanıp parmağımla da deliğim ile ilgileniyordum deliğimin üzerinde durup hızla parmağımı delime sokucaktım ki ellimin çekilip yerine uzun damarlı bir penisin girmesi bir oldu.

''AH'' elim ile hızla ağzımı kapattım içimde vuruş yaptığını hatırlamıyorum zevkten beynim peltekleşmişti, iki vuruştan sonra yine karnımın üzerine boşaldım.

Yoongi ise içimden çıkıp beni ters çevirdi elleriyle domalmamı sağlayıp sert bir şekilde içime girdi o kadar sert vuruşlar yapıyordu ki yatağın başlığı duvara vuruyordu  yavaşladı içimde sıcak bir sıvı hissetiğimde sonunda boşaldığını anladım

Dizlerim kendini bıraktı, o kadar yorgundum ki başım yastığa düştükten sonrasını hatırlamıyordum bile. Sabah korkunç bir mide bulantısıyla uyandım ve hemen lavaboya koştum. Kapağı açtım ve kustum. Sesime tae uyanmıştı ve endişeyle yanıma koştu.

"NOLDU, İYİ MİSİN JİMİN!"
"Şşş bağırma taehyung, iyiyim biseyim yok"
"Kusuyosun nasıl bişeyin yok!?"

Aklıma dünkü olanlar geldi. Hakikaten, yoongi'nin yanında uyanmıştım zaten. SİKTİR HATIRLADIM!

"ANANI SİKİM"
"höst yavaş gel puşt"
"Taehyung..."
"Efendim gülüm"
"Biz dün yoongi'yle seviştik"
"NE, JİMİN SENİN BEN AMK!"
"şimdi ise midem bulanıyo, sence olabilir mi?!"
"Her an herşey olabilir, ben gidip t-test alayım. Sen burda bekle!"
"Çabuk ol o zaman!"
"Bana bağırma!"
"Sende bana bağırma!"

şişe çevirmece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin