.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hasta hasta sizin için yeni bölüm yazıyorum
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okulda 4.dersti, açtım ama aç da değildim böyle garip bişey. Dersimiz kimya, normalde kimyayı çok severim ama nedense bugün hiç halim yoktu. Derste acaba yoongi'ye söylesem mi diye düşündüm ama söylesem ne degisicekti? Sevmediğim birinden çocuğum olacaktı yaşasın!Felix'in gözlerini üzerimde hissettim ama onlara bişey belli ettirmemem lazımdı.
Sonunda ders bitmişti, yoongi yerinden Kalkıp yanima geldi.
"Jimin biraz konuşalım mı?"
"AA ş-şey konuşalım tabi yoongi"Okul bahçesinde
"Jimin benden ne saklıyorsun?"
"Bişey saklamıyorum nerden çıktı bu?!"
"Dersle alakan yoktu, sen kimya dersini seversin"
"Halim yoktu"
"Evet onu fark ettim, iyi misin"
"'soyle şunu Jimin, yapabilirsin!' Yoongi ben"
"Evet sen, iyi misin Jimin korkutma"
"Yoongi ben ham-"
"YOONGİİ!"
"hay sikeyim seni jungkook ne var!"
"Beden hocası basketbol takımı için çağırıyor"
"Tamam geliyorum hoseok'a haber verdin mi"
"Hayır şimdi onun yanına gidiyorum"Yoongi'yle birlikte çekip gittiler, beni burda bırakıp öylece gitti.
'ne bekliyordun ki? Seni gerçekten sevdiğini mi düşünüyorsun güldürme beni Jimin oda bir önceki gibi sadece seni kullanıp atacak!'Kafamdaki sese artık dayanamıyordum çığlık atmak istiyordum ama atamazdım.
'ne o ondan hoşlanıyor musun? Aptallık etme Jimin, senden asla hoşlanmaz!'
"KES SESİNİ ARTIK! DEFOL GİT KAFAMDAN!"Bu bardağı taşıran son damlaydı, bahcedekilerin bakışlarını önemsemeden hızlıca sınıfa çıktım, sıraya oturdum ve ağlamaya başladım. Taehyung kantinden yeni gelmişti, beni böyle görür görmez elindekileri fırlatıp yanıma geldi.
"NE OLDU?!"
"yok bişey"
"GERİZEKALI NASIL YOK BİŞEY ZEVKİNE Mİ AĞLIYORSUN!"
"KONU YOONGİ TAMAM MI RAHATLADIN MI!?"
"Benimle gel"Zorla kalkıp taehyung'un peşinden ilerledim. Tuvalete gelmiştik, kapıyı kapatıp sakince konuştu benimle.
"Şimdi sakince baştan anlat bebeğim, ne oldu? Naptı o yoongi sana?"
"Benimle konuşmak istedi, çıktık bahçeye benden ne saklıyorsun dedi. Taehyung ona soylicektim ama jungkook geldi ve öylece bırakıp gitti beni"
"Hay sikeyim! Tamam merak etme, peki bu kadar ağlamanın sebebi bu olamaz değil mi?"
"Yine eskisi gibi olucak sandım, yoongi de beni bırakıp öylece gidecek sandım"
"Peki bundan vazgecmenin nedeni ne?"
"Beni gerçekten seviyor gibi taehyung, gerçekten ve sanırım bende ona karşı bişeyler hissediyorum"
"Ne, emin misin Jimin?"
"Emin olmasam ne olucak? karnımda onun çocuğunu taşıyorum"Kafasını salladı, söyleyecek başka bir şeyi yoktu zaten. Tuvaletten çıkacakken ses duyduk, arkamı döndüm kimse yoktu. Umursamadım ve çıktık.
Jhope
"Hay amina koyayım çok sıkıştım" hızlıca tuvalete koştum. Jungkook'un beni aradığını biliyordum ama dayanamazdım. Tuvaletten tam çıkacağım sırada iki kişi girdi, Jimin ve taehyung.
Biseyden bahsediyorlardı ama tam duyamıyordum.'Yoongi'de beni öylece bırakıp gidecek sandım' bunu net duymuştum ve çocuk kelimesini. NE ÇOCUK MU!
gitmek için haraketlendiler, bende gitmek için ayağa kalktım ama dengemi kaybettim. Düşmemek için kapıya tutundum ama ses çıkmıştı, iyiki umursamadılar."Siktir! bunun yoongi'nin bilmesi gerek!" dedim bahçeye koşarken.
"YOONGİ, MİN YOONGİİ!"
"Noldu hoseok kavga mı var yine?"
"Seninle konuşmamız gerek, önemli"
"Tamam konuşalım"
"Arka tarafa geçelim"Arka tarafa geçtik, yoongi karşıma geçip meraklı gözlerini bana dikti.
"Evet noldu hoseok?"
"Jimin"
"Jimin mi"
"Evet tuvalette taehyung ve Jimin konuşurken bişeyler duydum"
"Ne duydun" (ciddi bu sefer of erkek yiağğ)
"Tam anlamadım ama çocuktan bahsediyorlardı"
"Baştan anlat tane tane"
"tuvaletten çıkacakken Jimin ile taehyung'un sesini duydum, normalde kapı dinlemem ama endişeliydi taehyung. Sonra
'yoongi'de beni öylece bırakıp gidecek sandım' bunu söyledi Jimin"
"Sonra"
"Sonra bide şeyi hatırlıyor gibiyim, 'emin olmasam ne olacak? Karnımda onun çocuğunu taşıyorum' tarzı bişey dedi ama emin değilim"
"N-ne!?"
"Dediğim gibi emin değilim yoongi"Sözümü bitirmeden gitti. Ah gerizekalı şu huyundan nefret ediyorum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.🖕🏻
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şişe çevirmece
Fanfiction"işte bunlar da benim bebekligim, şimdi tatmin oldunuz mu!" "Jimin sen ciddi misin, miniciksin lann!"