အခ်စ္ထူး
အပိုင္း (၁)
#အခ်စ္ထူး
06230548
"ဘာမွ လြမ္းမေနနဲ႕..မေကာင္းတဲ႕ေကာင္ကို ဘာမွ သည္းခံေနစရာကို မလိုတာပါဟယ္..."
"........."
"နင္႕ကို ငါ ဘာေျပာခဲ႕သလဲ...ဒီေကာင္႕အက်င္႕ကို ငါ ေကာင္းေကာင္းသိလို႕ ငါ ဘာေျပာခဲ႕သလဲ..ဟမ္..."
"ဟုတ္တယ္...ငါလည္း ေနာင္တရေနပါျပီ...ဒီအခ်ိန္ထိ သည္းခံလာတာ ငါ႕သားေလးေျကာင္႕ ငါ႕သားေလး မိတကြဲဖတကြဲ ျဖစ္ရမွာ စိုးလို႕ သည္းခံလာတာ..."
"အဓိက က ေငြပဲ...နင္႕သားက ခုမိစံုဖစံု ရိွျပီး နင္တို႕မွာ ေက်ာခ်စရာေနရာေတာင္ ရိွလို႕လား...ဒီေကာင္နဲ႕ မယူခင္က အေျခအေနနဲ႕ ယူျပီး ခုနွစ္ျကာ အေျခအေန နင္ စဥ္းစားျကည္႕စမ္း...ဟြန္႕.."
"ငါသိတယ္..ငါ႕ကို က မိုက္တာပါ...ခုနင္႕ဆီလာတာလည္း အဲဒါေျကာင္႕ပဲ...ငါ ဟိုကို ျပန္သြားမယ္...ငါ႕သားကို ငါ စိတ္မခ်ဘူး..နင္က သားသမီးေတြလည္း ရိွတယ္..အေဒၚလည္း ျဖစ္ေတာ႕ သူစိမ္းထက္ ပိုစိတ္ခ်ရတယ္...သားကို နင္႕ဆီမွာ ထားခဲ႕မယ္...ကေလးစရိတ္ အျပင္ နင္တို႕ေတာင္းသေလာက္ ေငြ ငါ ခ်ေပးမယ္..."
"ေငြသီးသန္႕ေပးစရာမလိုပါဘူးဟယ္...ကိုယ္တူ က ကိုယ္သားပဲ...ကေလးက လိမ္မာပါတယ္...ငါ သတ္ခ်င္တာက ဟိုေကာင္...လူပါး၀တဲ႕ေကာင္..."
"ေျပာေနလည္း အပိုပါပဲ...ငါ အရင္သူေဌး ေျပာေပးလို႕ အလုပ္ေတာ႕ ရမွာပါ...ခုေလာေလာဆယ္ေတာ႕ ေငြသိပ္ပို႕နိုင္မယ္ မထင္ပါဘူး..ဒါေပမဲ႕ ဒီတစ္ေခါက္သြားရတာ ငါ႕သားေျကာင္႕ ငါ့သားအတြက္ ေငြကိုပဲ အဓိက ထားရွာမယ္...သားကို မ်က္နွာမငယ္ရေအာင္ ပညာတက္ျကီး ျဖစ္ေအာင္ ငါျကိုးစားမယ္..."
"ေကာင္းတယ္...ငါလည္း အငယ္ေကာင္ ျကီးရင္ သြားဖို႕ စဥ္းစားထားခါမွ ေနာက္တစ္ဗိုက္ထပ္ရလို႕ မသြားျဖစ္တာ..."
"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ နင္က လင္ရ ကံေကာင္းပါေသးတယ္...ကေလးသံုးေယာက္ေတာင္ရိွေပမဲ႕ ဟန္ေသးတယ္...ငါယူမိတဲ႕ လင္က ေ-ာက္သံုးကို မက်တာပါေအ...ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခုမွ လြတ္လပ္တာ...အလုပ္ေတြ စိတ္ျကိုက္လုပ္ပစ္ဦးမယ္.. ..."
YOU ARE READING
အခ်စ္ထူး
Random"သူ႕ ကို တကယ္ျကိုက္လား..." "အင္း..ျကိုက္တယ္..." "ဘယ္ေလာက္ ျကိုက္လဲ.." "မေသခ်င္ေတာ႕ေအာင္ ျကိုက္တယ္..."