CÜMLETEN SELAMLARR. EVET YENİ BÖLÜM GELDİİ.
Yeni bölüm geldii. Oylayıp, yorum yapmayı unutmayın.♡ Takip ederseniz mutlu olurum. İyi okumalarr.
__________________________________________
ლ
" Ni-hağt? " inleyerek koluna dokunan ellere baktı Nihat.
" Hım? " dedi yüzünü Eren'e yaklaştırarak.
" Y-yavaş dokun, a-acıyor ıımm... "
" Ağzını elinle kapat birileri geliyor. "
" Sahibim, lütfen yavaş okşayın ahh... "
Malzeme odasındaki gizli dolap zevkle dolup taşıyordu. Dolap resmen ateşleniyordu. Nihat'ın Eren'e her dokunuşu, memeuçlarını okşaması ve penisini okşaması onu baştan çıkarıyordu.
" Ahhh...ımmm...haaa...bi-biraz da-daha a-a-ağ-ımmm...orası evet. "
" Şşttt. Sakin ol bebeğim. Gelen var. "
İçeri top götüremek için bir kaç erkek girdi. Top seçdikleri zaman Eren'in çılgın bir inlemesi duyuldu.
" AHhhhh-.. "
Eliyle hızlıca onun ağzını kapatan Nihat dolabın yarı açık kalmış yerinden çocuklara baktı.
" O neydi? "
" Bilmiyorum. Sanırım ordan geldi. " dedi dolapı işaret ederek.
Çocuklar dolap tarafa bir kaç adım yaklamışlardı ki, öğretmen onları sesledi. Çocuklar hızlıca malzeme odasından çıkarak kapıyı kilitledi.
" Gitdiler. "
" Be-be-ben ımmm... "
" Elime boşaldın. Hemde ben izin vermeden. Bu gün vücudunun istediğimin bi' yerine ısırık izi bırakabilirim. "
" Ni-nihat? Isırığını ve penisini i-istiyorum. "
" Sihirli kelime? "
" Lüt-lüfen? "
Nihat dudağının kenarını ısırıp kaşısındaki ateşli vücuda baktı. İkisininde penisi kalkmışdı. Daha ne yaptıklarının farkına varmayan iki erkek birbirini okşamaya başlayınca dolap ateşleneverdi. Nihat Eren'i kaldırarak üzerine oturtdu. Memeuçlarının hassas olduğu için ilk ordan başladı. Yalaya yala kulaģığına çıkan Nihat iki parmağını Eren'in deliğine soktu.
Daha iki parmağın sokulmasını hissedince Eren belini nerdeyse incidecek derecede domaldı. Dolabın bir yerlerine tutunmaya çalıştı.Nihat karşısında yavru bir kuş gibi çırpınan Eren'i kendi kollarına aldı. Onu kucağına oturtarak kendi aletini boxerinden çıkardı. Kendi aletini okşamaya başlayınca duramadı, Eren'in penisini kendi penisine sürtmeye başladı.
" AHHHH...ımmmm "
" Biraz daha sesli inle...ahhh- haaa "
Nefes nefeseydiler. Daha hiç bir şeydi bu yaptıkları. Asıl yapacakları şey bundan sonraydı.
Nihat her şeyden çabucak sıkılan biriydi. İstediği zaman canını sıkan şeyleri değiştire bilirdi. Bu yaptığına da canı sıkıldı. Zaman kaybetmeden Eren'in bacaklarını kendi kucağında açıp aletine oturtacak pozisyona getirdi. Kendi de arkasına yaslanıp Eren'i direk aletinin üzerine oturtdu.
" Ağhhh...d-deliğ-iğm...ağhhh "
Bir anda penisi içine alan Eren acıdan Nihat'ın kollarında kıvrıldı. Tırnaklarını onun kollarına batırdı. Biraz öyle kaldıktan sonra yavaş yavaş haraket etmeye başladı.
Şapur, şupur sesleri dolapta yankılanıyordu. Ama Nihat ve Eren bunu umursamadan devam ediyorlardı. Aynı pozisyonda.
" Nasıl? "
" Ço-çok acıyoğrr...ım..ahhh "
" Hadi sarıl bana, yalayım seni...haaa "
Eren yavaşca kollarını Nihata sarıp kafasının onun omzuna yatırdı. Böyle olunca penis onun daha derinine gidiyordu.
Boynundan akan salyayı hiss edince kafasını kaldırdı." Ne yapıyor-SUN?!! AHHH! "
Nihat gerçekten de işinin ustasıydı. Bu kadar egolu olan birinin bunları bilmesi normaldi tabii. Tüm geceyi porno izlemeden uyumazdı çünkü. Pornoda izlediklerini sanki Eren'in üzerinde kullanıyormuş gibi düşüncelere dalıp boşalıyordu.
" Ni-hağt? Niğhattt? Ba-bana dölünü veğrrr... "
" Hay sikeyim...haaa! Biraz daha hızlı yap! "
Eren buna birazcık alıştığı için o kadar da zorlanmıyordu. Bu yüzden Nihat'ın boşalması için hızlı haraket etmeye başladı. Giderek daha da hızlanıyordu.
" Na-Nasığllll Nihatt? Ahhh...o-oluyor mu? "
" Haaaa...hadi geliyoruğm..biraz dahaaa...ahhh! İşte buuu.. "
" Ahhh...içimm. "
Eren yavaşca içindeki penisi çıkararak yana yüzüstü çöktü. Poposu Nihat'a dönük şekilde domalmışdı, ayrıca deliğinden akan döller poposu gibi Nihat'ın dikkatini kendisine çekiyordu. Nihat kendisini durduramadan bir şaplak vurdu onun poposuna. Cebindeki peçete poşetinden ikisini çıkardı. Biriyle delikden akanları temizledi, diğeriylese kendi penisi temizledi.
Peçeteyi elinde iyice büküp Eren'e uzatdı. Elinin içine bırakarak dolabın kapısını açtı. Dolaptan çıkarak üzerini düzenledi.
" Hadi, hazırlan. Ders bitmek üzere. " dedi.
Erense hâlâ zevkin ona olan şokunu atlatamamıştı. Bundan hoşlanmıştı. Tüm izledikleri videolarla kendi sex'sini karşılaştırıyordu. Biraz daha öyle kaldıktan sonra ayağa kalktı. Kiyafetini giyip köşede oturan Nihat'ın yanına gitdi ve kucağına sokuldu.
__________________________________________
✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧✦✧
◥◤◥◤◥◤◥◤◥◤◥◤◥◤◥◤◥◤
〖〗〖〗〖〗〖〗〖〗〖〗〖〗〖〗〖〗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU SADECE HOŞLANTI +18
Ficção Adolescente+18 HİKAYEDİR ! 6 erkeğin birbirine duyduğu karışık duyguları anlatıyor. Bu duyguların sonu ne olucak?¿