18.BÖLÜM

27 3 0
                                    

Siz:Hazır mısın sevgilim?
Aşk Vakti:Hazırım bebeğim

Kapıyı açtığımda karşımda elinde çiçek olan,takım giyinmiş ve belirgin gamzeleriyle bana gülümseyen Alper'i gördüm.

"Hoşgeldin sevgilim"dedikten sonra boynuna sarıldım."Hoşbuldum bebeğim"

Elinden çiçeği aldıktan sonra ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdi.

Annem ve babamla selamlaştıktan sonra ben koltuğa oturduğunda oda soluma oturdu.

"Ee evlat. Nasılsın bakalım?"

"İyiyim efendim,siz nasılsınız?"

"İyiyiz elhamdülillah"

"Ee, adın ne yaşın kaç bakalım? Seni tanıyalım iyice"

Alper çekingence gülümsedi

"Adım Alper.30 yaşındayım. İstanbulluyum. Bir restorantta valeyim."

Babam biraz ciddileşti. Daha sonra tekrar gülümsedi ve sohbet etmeye devam ettik. Bir süre sonra annem ile ben mutfağa çay ve ikramlıkları hazırlamak için gittik.

Alper'den

Asel, annesiyle birlikte salondan çıkınca Asel'in babası biraz eğildi. Ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başladı

"Bak evlat. Seni sevdim,iyi hoş çocuksun. Kızımda seni sevmiş sende onu. Fakat aranızda ki bu yaş farkı fazla. Asel bana biraz yaş farkı var diyince ben 2-3 yaş hadi bilemedim 4 yaş var sandım fakat 8 yaş çok fazla. Sen orta yaşlarına yaklaşmış birisin ve kızım daha genç biri. Birbirinizi anlamanız biraz zor. Onun hoşuna giden şeyler senin gitmeyebilir veya senin yaptığın şeyleri o yapmak istemeyebilir. Kızımın mutluluğu benim için her şeyden önemli ama huzuru da önemli. Ben kızımı onu anlayabilecek birine vermek istiyorum. Kusura bakma evlat ama ben kızımı sana veremem. Senden ricam,kızıma daha fazla ümit vermeden ondan gitmen"

Dedikleri zihnimde yankılanırken Aselgil geldiler,çayı ve ikramlıkları koyduktan sonra yerlerine oturdular. Asel bana döndü.

"Noldu sevgilim?" Hemen gülümsememi yerine getirdim"Bir şey yok sevgilim."

Birlikte çay içip biraz daha sohbet ettikten sonra onlardan çıkmıştım. Arabaya bindikten sonra başımı direksiyona yasladım

"Lanet olsun!"

***

Ayyyyy
2 bölüm sonra finall
Bundan sonraki bölümden bir sonraki bölüm final
Onuda birazdan yazıcamm
Fakat
Dediğim gibi SBŞ ve Kiracı'mla birlikte final vereceğim için yayımlamayacağım dicektim ama sanırım diğer planlar gibi bu planada uymayacağım
Sizleri seviyorum ballı çöreklerim
Muah😘

AŞK VAKTİ (texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin