Sınava 3 aydan az kalmıştı. Ama maalesef ki yıllar sonra sevgilim olmuştu ve zamanlama çok yanlıştı. Berat ve tazıyı kahvaltıya çağırdık onları beklerken konuşuyorduk.
Defne: ee bakalım kocan olacakmı kocan olmazsa gelecekteki kocanı aldatmış olacaksın haahahha.
Damla: hahahqha siz rahata kalın.
Melis: ee tabi yıllar sonra istediği kişiyle sevgili güzel afferin kız sana hahahaah.
Kapı çaldı Berat ve Tazı geldi .
Defne: oo gençler erken oldu yarın gelseydiniz.
Tazı: niye ne oldu bu. saat 12 daha ne istiyorsunuz.
Damla: iyiki saat 9 dedim kızlar yoksa akşam yemeğine kalırdık hahaha
Kahvaltıya oturduk. Yarın birçok öğrenci gibi bizde şehrimize dönecektik hepimiz aynı yere gidecektik yani
Kahvaltı ettik oturma odasına geçtik.Berat: enişteyi çağır gelsin son kez buluşalım.
Damla: ne son kezi hep göreceksin alış
Berat: tamam abi Vallahi lafın gelişi söyledim.
Damla: neyse tamam çağırıyorum. Dedim ve aradım geliyorsun değil mi.
Cenk: evet kapıyı aç geldim.
Damla: bekle
Oturma odasının kapısını çektim ve kapıyı açtım. Elleri dolu gelmişti.
Sarıldım ona ve kokusunu çektim oda beni saçım kokluyordu. 1 dakika filan sarılmış olabiliriz. Çekildim. Oturma odasının kapısı açıldı. Melis açmıştı.Melis: o enişte hosgeldin.
Cenk: hoşbuldum melis. Elimdekileri alır mısın sana zahmet.
Melis: tabiki enişte ver. siz içeri geçin
Geçtik selamlaştılar oturduk biz cenkle konuşmuştuk. Oda benim gibi düşünüyordu evlenmek istiyordu hatta benimle gelmek istedi ama olmaz dedim önce benim ailemle konuşmam gerekiyordu. Ben evin en küçük kızıydım babam bana çok düşkündü bir anda çat diye çıkamadım karşısına oda anlayışla karşıladı.
Berat: ee ilişkiniz ciddimi
Cenk: tabiki Berat Damla zaman istiyor bende anlayışla karşıladım.
Melis çayları Defnede kek ve bisküvi getirdi.
Cenk: siz ne zaman gideceksiniz.
Tazı: gece çıkarız
Cenk: hmm bir şeye ihtiyacınız varmı çekinmeyin.
Berat: yok sağol bizde bekleriz enişte
cenk: inşallah.
Sohbet ettik çay , kahve Cenk ailem hakkında bilgi öğrenmek istiyordu. O yüzden melise ailem hakkında sorular soruyordu. Saat 5 olmuştu artık yemek yememiz gerekiyordu. Kalkıp yemekmi yapsam diye düşünüdüm mutfağa geçtim düşündüm körili ve mantarli tavuk makarna yapmaya karar verdim. Cenk geldi.
Cenk: aşkım ne yapıyorsun sipariş ederdim.
Ona yaklaşarak
Damla: sevgilinin elinden yemek yemek istemezmisin
Cenk: tabiki dedi.