Merhaba canlarım
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu anlatacağım olay gerçek bir olaydır. Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz.Her zaman ki gibi onun fotoğraflarına bakıyordum. O kadar yakışıklıydı ki gözlerimi alamıyordum ondan. Gerçekten aşk denilen şey bu muydu?
Düşünceye gene dalmıştım. Ona yazmamak için kendimi çok zor tutuyordum ama elimde değildi.
"Mehmet nasılsın?" elimde telefon onun yazmasını bekliyordum. İstemsizce de tırnağımı yiyordum. 5 dakika sonra bildirim gelmişti. Ondan mı diye kontrol etmiştim. Evet ondandıııı. Ondan mesaj aldığım da küçücük bir kız çocuğuna dönüyorum. Mutluluktan oynuyorum resmen
" İyi yavrum sen?""İyi bende yazayım dedim zaten ben yazmasam yazmıyorsun orası da ayrı da"
"Yavrum valla yazacaktım unuttum"
"Ben unutulacak insan mıyım aaa"
"Yavrum yapma öyle işte canım sıkkın unuttum kusura bakma"
"Ne oldu? Biri bir şey mi yaptı? Güzel abla mı bir şey yaptı?"
"Babam ile tartıştık işte evden çıktım gittim. Biraz hava alıcam"
"Tamam canım. Sıkma canını baban da bir şeye sinirlenmiştir. Sana çatmıştır."
"Sıkmıyorum zaten"
"Bende inandım"
....
Saat 02.15 geçiyordu gözlerim artık yavaş yavaş kapanıyordu. Hâlâ Mehmet ile konuşuyordum. Biraz dertleşmiştik sonra da eve gelmişti. Eve geldiği an kapamak zorunda kalmıştı. Şuan ise mesajlarıma bakmıyordu kesin uyuya kalmıştı. Kendimce o kadar mutluydum ki tavana bakarak hayaller kuruyordum. Küçücük bir kız çocuğu gibi onun beni seveceğini düşünüyordum. Büyük bir aptallık!
Yavrularım bu kurgu tamamen gerçektir! Ona göre yorum yaparsanız sevinirim. Kendinize iyi bakın. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avareşim
RomanceAşk Aşk bazen acımasız, yaralayıcı, umutsuzluk dolu bazen ise mutluluk, heyecan, sevgi katar. Peki aslı bunların hangisindeydi. O sadece abi dediği çocuğa aşık olmuştu peki karşılıklımıydı?