1 Gün önce
Mehmet ile cuma günü ayrılmıştık. Ayrılır ayrılmaz eski ki sevgilisi ile konuşmaya başlamıştı. Hesabına girmiştim ve takip ettiklerine baktım o kızı takip ediyordu. Nidayı. Eve gider gitmez ağlamaya başlamıştım. Ve yaptığımız her şeyin hata olduğunu görmüştüm. Mehmet bana söz vermişti. Ona güvenmiştim beni bırakmayacağının sözünü vermişti. Ama sözünü tutmamıştı. İşte Mehmetin sevgisi de bu kadarmış.
Ayrıldığımızın üstünden 2 gün geçmişti. Tabi o 2 gün tek yaptığım şey ağlamak oldu ve onu beklemek. Bugün mehmetin ehliyet sınavı vardı. Dayanamadım ve ona yazdım.
"Yazıp kafanı şişirmek istemezdim. Şimdiden kusura bakma ama bugün ehliyet sınavın var. Umarım çok güzel geçer. Hakkında neyse hayırlısı o olsun."
"Ya çok teşekkür ederim sağol"
Ne diyeceğimi bilememişim o kızı sormak istiyordum. Dayanamayıp sormuştum. Cevabımı da almıştım. O kadar ağlıyordum ki ağlarken de artık beddua ediyordum.
"Mehmet inşallah yüzün 1 kez olsun gülmez. Allah seni kahretsin. Söz vermiştin bana ya söz verdin. Bu kadar mı çirkinim ben? Neden nidayı seçtin neden beni sildin? İnşallah ehliyet sınavında kalırsın mehmet!"
Kaç saat geçmişti bilmiyorum ama gene Mehmete yazan ben olmuştum. O bana yazmamıştı gene olduğu gibi.
"Mehmet sınav nasıldı?"
"Kaldım"
"İnanmıyorum lan şaka yapma"
"Kaldım aslı"
"Yemin et"
"Kuran çarpsın kaldım"
Sevinememiştim çünkü çok üzülmüştü. Ehliyet sayesine konuşmaya başladık.
...
Mehmet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce de aslının yaptığı çok büyük bir hata mıydı?
Ve sizce Mehmet aslıya geri dönecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avareşim
RomanceAşk Aşk bazen acımasız, yaralayıcı, umutsuzluk dolu bazen ise mutluluk, heyecan, sevgi katar. Peki aslı bunların hangisindeydi. O sadece abi dediği çocuğa aşık olmuştu peki karşılıklımıydı?