|1|

672 22 1
                                    

Jungkook
Sabah minjae'nin "uyanın babalayımm" diye yıkınmasıyla gözlerimi açmıştım. "Ah efendim bebeğim" "uyann hadi babaa" demişti, bende "babanı uyandırmayalım ona süpriz kahvaltı hazırlayalım olurmu bebeğim".

Demiştim, o'da zaten dünden razı olduğu için hemen evett demişti.
••••••
Aşağı inmiştik ve kahvaltıyı hazırlıyorduk. Minjae kucağımda bana birşeyler anlatıyor, arada yanağımdan öpüyordu.

"Evett bitti şimdi gidip babayı uyandıralım bakalımm" demiştim, "evet babacım hadi uyandıyalımm" demişti peltek peltek konuşurken.

Yukarı çıkmıştık ve odamıza ilerledik. İçeri girip direk taehyungun yanına gittik. "Taehyung hayatım hadi uyan" demiştim biraz mızmızlansada sonra doğruldu ve dudaklarıma bir öpücük kondurup çekildi.

"Baba sana biy süpyiz hazıyladıkk" minjae benden önce konuşurken gülümsedim. "Mm ne süpriziymiş bakalım bu?" Diye sordu taehyung, bende "elini yüzünü yıka sonra aşağı gel ne olduğunu gör" dedim ve odadan çıktım.

Bir süre sonra arkamda sert bir göğüs ve belimde eller hissedince taehyungun geldiğini anladım. Ve minjaeye şöyle söyledim, "minjae bebeğim bence ellerini yıkamalısın çünkü sofraya oturacağız banyodaki taburene dikkatlice çıkıp yıkayabilirsin."

Minjae gittiğinde bizde birkaç dakika öpüşmüştük. Kahvaltıya oturduğumuzda ilk söze giren ben olmuştum;"taehyung işin yoksa avm'ye gidelim alacağım birkaç birşey var" demiştim.

O'da "olur bebeğim gideriz" demişti. Sonrası hızlı geçmişti kahvaltımızı etmiş yukarı çıkmıştık. "Minjae tatlım burada uslu bir şekilde oyuncaklarınla oyna babayla duş alacağız" demiştim daha sonra.

Minjae "tamaym baba" demişti. Ardından Taehyungla beraber duşa girmiştik, Taehyung'un eli sürekli kalçama, yada kalça arama gidiyordu ve bu beni güldürüyordu.

"Yaa güzelim hadi birazcık yapalım hem zamanımız da varr" diyordu Taehyung bende dayanamayıp dudaklarına yapışmıştım.

Taehyung direk karşılık verirken ellerimi omuzlarına koydum. Öpüşürken Taehyung'un elleri kalçalarıma inmişti orayı sıkıyordu.

Çok fazla inleyemiyordum çünkü minjae'nin odası bizim odamıza yakındı, duyabilirdi. Bir parmağı deliğimden içeri girdiğinde ağzına doğru yüksek sesle inledim.

Gel, git yapıyordu beni çok inletiyordu. Dudaklarından ayrıldım ve şöyle dedim, "ahh- Tae iç -ah içime girme bu-ahh orası- bu akşam minjae'yi-ah anneme bırakırız" demiştim zar zor inlemelerimi tutamayarak o'da "olur yakamoz güzelim" (Mafia in dangeruos🫡)

Duşta sıcak dakikalarımızın ardından ikimizde boşalmıştık. "Çıkalım artık Tae çocuğu yanlız bıraktık" demiştim hafif bir kızgınlıkla.

Çıkıp üstümüzü giyinmiştik, ben uzun bol beyaz gömlek ve siyah kısa şort giymiştim. Taehyung ise beyaz bir gömlek ve siyah pantolon giymişti. Uyumlu gözüküyorduk ve bu benim hoşuma gidiyordu.
•••••
Arabadaydık AVM'ye gidiyorduk. Minjae arkada bebek koltuğunda Taehyung'un yanın ben vardım ve Taehyung arabayı sürüyordu.

"Babayayım bişey soyleyeyebiyiymiyim" demişti minjae bende; "söyle tabii ki bebeğim" demiştim daha sonra ise Taehyung konuşmuştu. "Söyle balım"  Taehyung ne kadar katı biri gibi gözüksede aslında içi pamuk gibidir. Yani bize karşı korumalara hiç öyle değil.

"Biliyomusunuz ben okuldaki biy kızı seviyoyumm" dediği şeye ikimizde şok olurken ne kadar erken diye düşünmüştüm. Tabii ki onu eşcinsel olduğu için yargılamıyacaktık çünkü bizde eşcinsel dik.

Kim FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin