Merhabaaa ben geldimmm. Şunu söyliyip sizi fice bırakıcamm. Ben bu fici bir gün silicem ama o gün çok uzakta gibi duruyor. Çünkü ficleri ailemden habersiz yazıyorum/okuyorum ve elbet silmem gereken bi gün olucak. Neysee içinizi karartmiyim iyi okumalarrr
1 ay sonra
Jungkook 7 aylık
Yüzüme kondurulan öpücüklerle açtım gözlerimi sabaha. Minjae Taehyung'la benim arama oturmuş, bir benim yüzüme öpücük konduruyordu bir Taehyung'un yüzüne öpücük konduruyordu."Babaaa tete babacık uyanmadııı" dedi tatlı bir şekilde. "Hmm evet babacım uyanmamış tete baba" dedim ve yanağını öptüm. Ve hafifçe doğruldum.
"Yüzünü yıkadın mı bebeğim?" Dedim. Sesimi kısık çıkarmaya özen gösterdim çünkü Taehyung'u uyandırmak istemiyordum. "Hayır babacımm" dedi Minjae bacaklarıma oturarak. "Tamam bebeğim hadi birlikte yıkayalım" dedim.
Onu kucağıma almak istiyordum fakat iyice şişen karnım yüzünden alamıyordum. Elini tuttum ve banyoya yönlendirdim.
Daha sonra aklıma gelen şeyle heyecanla Minjae'ye döndüm. "Aklıma ne geldi bebeğim sen git babanı uyandır sonra jakuziyi köpüklerle dolduralım nasıl fikir?" Diye sordum. O da hemen kabul etti ve odaya geri döndü.
Ben jakuziyi doldurmaya başlamışken, içeriye Taehyung ve Minjae girdi. "Günaydın bebeğim" dedi ve yanıma gelip karnımı okşayarak dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Minjae bebeğimin dediğine göre jakuziye girecekmişiz?" Dedi Minjae'yi kucağına alarak. "Evet aşkım jakuziye gireceğiz sonrada seninle şirkete geleceğizz" dedim.
"Hmm tamam o zaman ilk önce Jae'nin üstünü çıkaralım sonra biz çıkarırız" demişti. İlk önce Jae'nin üstünü çıkardık daha sonra kendimiz boxer'ımız kalana kadar soyunduk.
Dolan jakuziye ilk önce biz girdik daha sonra Jaeyi yanımıza aldık. "Hadi baba köpük, köpük, köpüükkk" dedi Jae.
"Kkk tamam babacım tete köpüğü verir misin?" Dedim kıkırdayarak. Taehyung da dediğim gibi köpüğü verdi ve hem benim hemde Jae'nin yanağını öptü.
•••••
"Jae! Bebeğim hadi buraya gel üstünü değiştirelim" diyerek yakındım odada koşturan Jae'ye karşı. "Tamam baba! Gelirim şimdi" dedi gülerek.Taehyung giyiniyordu. Bende bornozlaydım. İlk önce Jae'yi giydirecektim daha sonra kendim giyinecektim, yani planım bu yöndeydi ama Jae odasında koşturarak oyun oynuyor, bornozla duruyordu.
Zaten belim ağrıyordu birde ayakta kaldığım için iyice canım yanmaya başlamıştı. "Ahh Jae babacım zorlama beni lütfen belim çok ağrıyor" dedim yüzümü buruşturarak. Jae durdu ve hemen yanıma gelip küçük ellerini boyu yettiği kadar karnıma koymuştu.
"Özür dilerim babacım hadi üstümü değiştirelimmm" dedi. Yavaşça eğildim ve bornozunu çıkarıp, ilk önce iç çamaşırını, sonra uzun elbisesini geçirdim üzerine. "Hadi bakalım bebeğim seni tete babaya bırakalım bende üstümü giyeyim" dedim ve elinden tutarak odamıza yöneldim.
"Taehyung aşkım giyindin miii??" Diye sordum. "Evet çiçeğim gelebilirsiniz" dediğinde hemen içeri girdim. "Evett sen Jae'ye bakıyorsunn bende üstümü giyeyim" dedim. Taehyung tamam deyip Jaeyle ilgilenmeye başladı ve bende giyinme odasına geçtim.
Üstüme rengi bebe mavisine kaçan bir kazak giymiştim, daha sonra şortlu beyaz tulum giydim. Karnımı zorlayacak mı diye çok düşünmüştüm ama en sonunda giymeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Family
FanfictionÜnlü bir şirketin CEO'su olan Kim Taehyung ve onun biricik eşi Kim Jungkook Ukekook Semetae Yan shipler Chaelisa Jensoo Namjin Yoonmin Yeonbin Hyunlix Mpreg!