Jungkook
Sabah uyandığımda Taehyung'un kucağındaydım. O'da uyuyordu, doğruyu söylemek gerekirse kucağında sayılmazdım pek üstünde yatıyordum.Dudağına öpücük kondurup kalkacaktım ki eli belimi daha sıkı tuttuğunda geri göğüsüne düştüm. Ardından konuşmasıyla ona baktım. "Günaydın bebeğim" dedi. "Günaydınn"demiştim bende. "Taetae bu gün kontrole gidelim mi?" "Gidelim bebeğim hem belki cinsiyetini öğreniriz" demişti o'da.
Aniden gelen mide bulantısıyla hemen ayağa fırladım ve banyoya gittim. Ardımdan Taehyung'un endişeli seslerini duyuyordum. Klozete eğilmiş deli gibi kusuyordum. Taehyung'da arkadan sırtımı sıvazlayıp nasıl olduğumu soruyordu.
"İyi misin bebeğim?" Demişti endişeli bir sesle. "İ-iyiyim aşkım bence hemen gitsek iyi olur bebeğimiz yerinde durmuyor" demiştim alaycı bir şekilde. "T-tamam bebeğim minjae'yi uyandılarım sonra hemen gideriz evde yemeyiz dışardan yeriz yemeği" demişti rahatlamış bir sesle.
Minjae'nin odasına doğru ilerlemiştik. Taehyung elini benim belime attı ve öyle yürütmeye başladı. Odanın önüne geldiğimizde kapıyı yavaşça açtım ve içeriye baktım. Minjae oturmuş oyuncaklarıyla oynuyordu, bu gün bizi uyandırmak istemediği belliydi.
"Minjae babacımm" deyip onu kucağıma alacaktım ki, taehyung beni durdurup kendi kucağına aldı. Kaşlarımı çatarken konuştum, "ya! Tae niye alıyorsun bebeğimi" diye söylenmiştim.
"Hadi bakalımm minjae adlı bebek bizim duş almamızı bekleyecek ve babalarda duş alıp hazırlanacak." Demişti oyuncu bir sesle. Daha sonra minjae'nin dediği şeyle ikimizde şok olmuştuk ve ne diyeceğimizi bilememiştik.
"Babalarım siz niye duş alırken jungkook babamdan ah ve oh sesleri geliyorr" demişti. Hemen ben konuşmuştum ardından. "E-e m-minjae babacım yani öyle değil o-" cümlemi tamamlayamayacağımı anladıktan sonra susmuş zaten Taehyung'un devam ettirmesiyle rahatlamıştım.
"Ee babacım şöyle Jungkook babanın dizi çok kötü uf olmuş o yüzden ah sesleri geliyor" deyip beni bu gerkenlikten çıkarmıştı. Minjae üzülmüş bir suratla ellerini yanaklarıma koydu ve eğilip öptü. "Yaa babama yazık olmuşşş" demişti sonunu uzatarak.
"Evet oldu bebeğim. Neyse hadi bakalım sen uslu uslu otur burda biz duş alıp geleceğiz" deyip beni kucaklamıştı taehyung. Ardından eklemişti, "baba kardeşi taşımakta zorluk çekiyor o yüzden kontrole gideceğiz jae bebeğim" "yeee kaydeşimi görücemm" demişti Taehyung'un ardından minjae.
"kkk evet bebeğim görüceksin. Neyse biz duşaa" dedim ve minjaeyi yanağından öpüp çıktık. Odaya girdiğimizde Taehyung beni indirip konuştu. "Soyun bakalım bebeğim girelim duşumuza" dediğini yaparak yavaşça üstümü çıkarmıştım.
O'da küveti doldurmaya gitmişti. Üstümü tamamen çıkarttıktan sonra banyoya girdim ve onun da üstünü çıkarttığını gördüm. "Aşkımm" dedim mayışmış şekilde.
"Efendim balım benim" demişti o'da. "Hadi beni kucağına all" dedim ve onun beni kucağına almasını bekledim.
••••••
Duş almış, giyinme odasına girmiştik. "Off taetae yaa belim kalınlaşmış kilo alıyorum!" Diye yakınmıştım boy aynasından kendime bakarken. Ardından Taehyung arkadan belime sarılıp konuştu. "Ne kilo alması bebeğim? Ben seni her halinle seviyorum ve belinde hâlâ incecik" deyip boynumu öpmüştü."Gerçekten mii?" Diye sordum sonunu uzatarak. "Evet gerçekten bebeğim çok güzelsin" dedi ve b sefer öpmek yerine boynumu emmeye başladı.
"A-ah" titrek bir inleme çıktı ağzımdan. Emmeyi bıraktığında konuştum, " hadii çocuk bekliyoo üstümüzü giyinelimm" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Family
FanfictionÜnlü bir şirketin CEO'su olan Kim Taehyung ve onun biricik eşi Kim Jungkook Ukekook Semetae Yan shipler Chaelisa Jensoo Namjin Yoonmin Yeonbin Hyunlix Mpreg!